Dodam jeszcze od siebie, że to przywrócenie odbywa się całkiem po cichu - nie znalazłem żadnego stosownego komunikatu na stronie PKP InterCity albo w mediach. Natrafiłem na to przez przypadek szukając połączenia dla siebie na ostatni weekend lipca.

Warto jeszcze wspomnieć o dramatycznym wręcz czasie przejazdu. Warszawa Centralna - Szczecin Główny w 6:52 i w drugą stronę 6:25. Nijak się to ma do czasu założonego w rozkładzie rocznym (5:23) i o lata świetlne odbiega od czasu przejazdu EIC Sedina z rozkładu 2015/2016 (5:08). Zastanawiam się, jaki to w ogóle ma sens i czy nazywanie tego składu ekspresem jest fair wobec pasażerów. Gdy prowadzono modernizację LK9 do Trójmiasta to obniżono kategorię wszystkich ekspresów Warszawa - Trójmiasto, aby umożliwić ludziom podróż za uczciwą cenę. Kolejna kwestia, to całkiem niezrozumiałe dla mnie upieranie się na trasie przez Krzyż, skoro teraz na pewno sporo szybciej by było jechać przez Rzepin z prędkością 160 km/h. Dla stargardzian można by wtedy przekierować na 351 np. pociąg IC Mewa.