Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Prace na węźle przesiadkowym w Podjuchach
Zaawansowanie prac przy budowie węzła przesiadkowego w Podjuchach jest bardzo duże. Widać już część dla autobusów, jezdnie, chodniki, budynek kasowy i parking.
wysłane przez Kostek 2
Zbudowanie bezkolizyjnego skrzyżowania spowoduje, że korki się przeniosą na rondo w Zdrojach oraz okolice Ustowskiej. Z resztą, w tych miejscach już nie raz było pokazane że jest ciasno.
Światła na Ustowskiej szybko się zmieniają na zielone, a też dużo osób zjeżdża na Pomorzany, więc ruch tam rozłożyłby się. Nieraz za autobusem sznur samochodów jechał, a za światłami wszystko się rozkładało, bo na rondzie część jechała na centrum, część na Przecław, a część zjechała wcześniej na Pomorzany, więc o to bym się nie martwił. Czy korki na rondo w Zdrojach by się przeniosły? Wątpię. Dużo osób jechałaby na centrum przez Krygiera i tam ruch byłby płynny, a ci, co chcieliby zjechać, to zjechaliby i część samochodów zjechałaby na Sanatoryjną, żeby jechać w stronę Selgrosa, a część pojechałaby prosto do ronda. Bezkolizyjne skrzyżowanie nie spowoduje korków, tylko właśnie pozwoli ten ruch rozłożyć. Czy budowa tego wiaduktu, o którym wspominam Struga x Pomorska spowodował korki na Kijewie? Albo na Gryfińskiej x Struga (obok zajezdni)? Nie, bo na Kijewie korki powodują roboty na węźle, a nie sygnalizacja, a na Gryfińskiej wystarczy jeden cykl zielonego i już samochody stojące tam znikają. Potem na Wyszyńskiego są korki, ale tam były zawsze, a na Bramie Królewskiej ruch znowu się rozkłada na tych jadących do Polic i tych jadących do centrum oraz są też ci zjeżdżający na Wały Chrobrego. Pomyśl co by było, gdyby zmniejszyć liczbę pasów na Struga i zrobić wszystkie skrzyżowania kolizyjne na tej trasie. Korki byłyby potężne.
Post został wyedytowany przez autora.