Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Województwo sprzedaje
wysłane przez Pt47bis 0
Jeżeli chodzi o sprzedaż EN57AL - od momentu ich zakupu od PR i modernizacji było z góry wiadome, że to pojazdy "tymczasowe" i mają one wypełniać lukę do momentu uzupełnienia floty w całości fabrycznie nowymi pojazdami. Rezerwy taboru elektrycznego mamy względnie dużo jak na potrzeby naszego województwa, bardziej zastanawia mnie inna kwestia - Impulsy mogą kursować tylko po liniach w zachodniopomorskich, ewentualnie do stacji granicznych jak Kostrzyn i Słupsk (nie licząc ED78 ZGZ, ale to inna bajka). Tylko "Alicje" były wysyłane dalej na ziemie lubuskie i wielkopolskie (Rzepin, Zielona Góra, Piła - Poznań). Czy teraz, w związku ze sprzedażą tych EZT będą zniesione ograniczenia dla Impulsów? Bardziej spodziewałbym się przekazania połączeń innym zakładom Polregio.
Dzięki za wyczerpujące info. Ograniczenia dla Impulsów chyba muszą zostać na czas "trwałości projektu" czyli pewnie przez 5 lat. Mimo, że EN57AL były tymczasowe to były to modernizacje "na bogato" i mogłyby pojeździć choćby do czasu "uwolnienia" Impulsów. W Szczecinku jeszcze niedawno widziałem naszą Alicję, ale już w kierunku Zielonej Góry jeździ PR-owy SPOT. Powrót też SPOTem do Kostrzyna i przesiadka na Impulsa po prawie godzinnym czekaniu. Wychodzi więc, że przekazywanie będzie bardziej realne. Szkoda bo ALicje jednak bardziej komfortowe.