Informacje
region szczeciński infrastruktura kolejowa
Wybrano wykonawcę zastępczego wzmocnienia podtorza na części linii 406
Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu,
dodane przez shakkie; zmodyfikowane
22 grudnia spółka „ZRK-DOM” wszczęła postępowanie zakupowe na wzmocnienie podłoża, podtorza i skarp oraz inne prace na fragmentach linii 406. Przetarg wygrała poznańska firma „GEOMENOS”.
Według treści PFU, przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla linii kolejowej numer 406. Zamówienie obejmuje: zaprojektowanie oraz wymianę nawierzchni torowej z szyn S49 o długości około 5 km wraz ze wzmocnieniem podłoża w km 11,880-12,320; 14,280-14,450; 16,850-18.825, wzmocnienie skarp w km 11+580-11+630 strona prawa i 11+940-12+250 strona prawa, remont wiaduktu nad ulicą Strzałowską, usunięcie kolizji, rozbiórkę i budowę peronu na stacji Szczecin Skolwin, likwidację kładki dla pieszych oraz wymianę płyt na przejeździe w km 18,372 wraz z wykonaniem odwodnienia.
- Bez rewolucji i po staremu. Autobus (na razie) lepszy niż oferta Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (27.03.2025)
- W pierwszą podróż pociągiem ze Szczecina do Polic w 2026 roku (19.02.2025)
- Startuje Szczeciński Bilet Metropolitalny (28.08.2024)
brak komentarzy