Informacje
region szczeciński infrastruktura kolejowa
Wybrano wykonawcę zastępczego wzmocnienia podtorza na części linii 406
Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu,
dodane przez shakkie; zmodyfikowane
22 grudnia spółka „ZRK-DOM” wszczęła postępowanie zakupowe na wzmocnienie podłoża, podtorza i skarp oraz inne prace na fragmentach linii 406. Przetarg wygrała poznańska firma „GEOMENOS”.
Według treści PFU, przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla linii kolejowej numer 406. Zamówienie obejmuje: zaprojektowanie oraz wymianę nawierzchni torowej z szyn S49 o długości około 5 km wraz ze wzmocnieniem podłoża w km 11,880-12,320; 14,280-14,450; 16,850-18.825, wzmocnienie skarp w km 11+580-11+630 strona prawa i 11+940-12+250 strona prawa, remont wiaduktu nad ulicą Strzałowską, usunięcie kolizji, rozbiórkę i budowę peronu na stacji Szczecin Skolwin, likwidację kładki dla pieszych oraz wymianę płyt na przejeździe w km 18,372 wraz z wykonaniem odwodnienia.
- Marszałek zdradził, ile może kosztować wspólny bilet na SKM i komunikację miejską. Powinien być bardzo atrakcyjny (28.03.2024)
- Budowa piątego peronu na dworcu Szczecin Główny została odłożona na później (26.03.2024)
- Pociągiem do Polic pojedziemy jeszcze później niż niedawno zakładano. „Pojawiły się nowe elementy” (27.02.2024)
brak komentarzy