Informacje
Dlaczego Pomorze Zachodnie pozbywa się spalinowego taboru?
Jakub Rösler, Rynek Kolejowy,
dodane przez MQ
Województwo zachodniopomorskie tłumaczy sprzedaż trzech pociągów SA136 zrealizowaną dostawą dwutrakcyjnych Impulsów z Newagu. Jednostki z Nowego Sącza lepiej sprawdzają się na trasach o charakterze mieszanym, których w regionie nie brakuje. Ponadto województwo ma po prostu za dużo jednostek do obsługi tras niezelektryfikowanych.
Województwo zachodniopomorskie kontynuuje proces wyprzedaży swojego kolejowego parku taborowego. Samorząd w ostatnich lat sprzedał już kilka zmodernizowanych EN57, a w zeszłym roku do tego grona dołączyły dwa pojazdy SA139 Link (pierwsze jakie kiedykolwiek powstały), a także rodzynek, szynobus SA109. Wszystkie jednostki trafiły do Polregio, które to rozdysponowało je w różnych częściach kraju. Np. oba Linki służą obecnie w województwie lubuskim. czytaj dalej…
źródło: Rynek Kolejowy
brak komentarzy