Forum

Remont torów na odcinku Rąbino - Łobez

W związku z remontem torowiska na linii 202 (Gdańsk - Szczecin) między stacjami Rąbino a Łobez, w dniach 5-7, 10-14 i 17-19 września br. wprowadza się zmiany w kursowaniu pociągów.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

> Po 84 minutach od planowego przyjazdu pociągu do Łobza zostanie > podstawiony autobus komunikacji zastępczej do Rąbina

Po ILU? Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na dworcu na KKZ?

-- jednym słowem - Volvo
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
MC napisał(a):

> Po ILU?

Poważnie. Z resztą jest link do źródła skąd zostały pobrane te informacje.

> Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co > ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na > dworcu na KKZ?

Nie wiem, zapytaj "inteligentów" z PKP PR. Na to wygląda, że nie udało się wykombinować drugiego autobusu zastępczego, aby sensownie skomunikować je z przyjeżdżającymi pociągami i efekt jest taki, że w Rąbinie kilkudziesięciu pasażerów ma specjalny postój od 22 do prawie 24.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Ten remont to jest tylko jakieś doraźne łatanie czegoś czy też coś poważniejszego i pociągi na tym odcinku będą mogły jeździć szybciej?

wysłane przez Marcel

MC napisał(a):

> Ten remont to jest tylko jakieś doraźne łatanie czegoś > czy też coś poważniejszego i pociągi na tym odcinku > będą mogły jeździć szybciej?

I tak i nie. Rąbino-Świdwin S60-tki z 1987r V=100km/h (120 szynobusy), wkładają niewielkie wstawki tam gdzie znaleziono mikropęknięcia, jest ich niewiele w porównaniu z wymienionym już odcinkiem Rąbino-Białogard-Koszalin-Słupsk. Odcinek praktycznie bez ograniczeń stałych i czasowych (jedna 100tka na przejeździe w lesie ze względu na brak widoczności) W Świdwinie wymiana toru głównego zasadniczego. Świdwin-Klępnica, ok 1km S60 z 1986r z wadami po wykryciu defektoskopem, ograniczenie stałe na tym 1km do 50km/h. Klępnica-Worowo, S49 z 1978r bardzo wyeksploatowane, wychlapy, podtorze kwalifikujące się do wymiany, Vszlakowa 60km/h + 50km/h stałe na przepuście. Wymiana szyn na łuku w Worowie od powtarzaczy do pierwszego rozjazdu. Wg tego co jest na stronie plk ma być V=140km/h.