Forum

Remont torów na odcinku Rąbino - Łobez

W związku z remontem torowiska na linii 202 (Gdańsk - Szczecin) między stacjami Rąbino a Łobez, w dniach 5-7, 10-14 i 17-19 września br. wprowadza się zmiany w kursowaniu pociągów.
Remont torów na odcinku Rąbino - Łobez

wysłane przez (użytkownik usunięty)

> Po 84 minutach od planowego przyjazdu pociągu do Łobza zostanie > podstawiony autobus komunikacji zastępczej do Rąbina

Po ILU? Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na dworcu na KKZ?

-- jednym słowem - Volvo
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
MC napisał(a):

> Po ILU?

Poważnie. Z resztą jest link do źródła skąd zostały pobrane te informacje.

> Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co > ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na > dworcu na KKZ?

Nie wiem, zapytaj "inteligentów" z PKP PR. Na to wygląda, że nie udało się wykombinować drugiego autobusu zastępczego, aby sensownie skomunikować je z przyjeżdżającymi pociągami i efekt jest taki, że w Rąbinie kilkudziesięciu pasażerów ma specjalny postój od 22 do prawie 24.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
A co po remoncie?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Ten remont to jest tylko jakieś doraźne łatanie czegoś czy też coś poważniejszego i pociągi na tym odcinku będą mogły jeździć szybciej?
Re: A co po remoncie?

wysłane przez Marcel

MC napisał(a):

> Ten remont to jest tylko jakieś doraźne łatanie czegoś > czy też coś poważniejszego i pociągi na tym odcinku > będą mogły jeździć szybciej?

I tak i nie. Rąbino-Świdwin S60-tki z 1987r V=100km/h (120 szynobusy), wkładają niewielkie wstawki tam gdzie znaleziono mikropęknięcia, jest ich niewiele w porównaniu z wymienionym już odcinkiem Rąbino-Białogard-Koszalin-Słupsk. Odcinek praktycznie bez ograniczeń stałych i czasowych (jedna 100tka na przejeździe w lesie ze względu na brak widoczności) W Świdwinie wymiana toru głównego zasadniczego. Świdwin-Klępnica, ok 1km S60 z 1986r z wadami po wykryciu defektoskopem, ograniczenie stałe na tym 1km do 50km/h. Klępnica-Worowo, S49 z 1978r bardzo wyeksploatowane, wychlapy, podtorze kwalifikujące się do wymiany, Vszlakowa 60km/h + 50km/h stałe na przepuście. Wymiana szyn na łuku w Worowie od powtarzaczy do pierwszego rozjazdu. Wg tego co jest na stronie plk ma być V=140km/h.