Forum
Remont torów na odcinku Rąbino - Łobez
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Po ILU? Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na dworcu na KKZ?
-- jednym słowem - Volvo
wysłane przez Mareczek 5
> Po ILU?
Poważnie. Z resztą jest link do źródła skąd zostały pobrane te informacje.
> Tamten drugi jest jeszcze lepszy - ponad seta - za co > ci biedni podróżni mają czekać godzinę i 20/40 minut na > dworcu na KKZ?
Nie wiem, zapytaj "inteligentów" z PKP PR. Na to wygląda, że nie udało się wykombinować drugiego autobusu zastępczego, aby sensownie skomunikować je z przyjeżdżającymi pociągami i efekt jest taki, że w Rąbinie kilkudziesięciu pasażerów ma specjalny postój od 22 do prawie 24.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Marcel
> Ten remont to jest tylko jakieś doraźne łatanie czegoś > czy też coś poważniejszego i pociągi na tym odcinku > będą mogły jeździć szybciej?
I tak i nie. Rąbino-Świdwin S60-tki z 1987r V=100km/h (120 szynobusy), wkładają niewielkie wstawki tam gdzie znaleziono mikropęknięcia, jest ich niewiele w porównaniu z wymienionym już odcinkiem Rąbino-Białogard-Koszalin-Słupsk. Odcinek praktycznie bez ograniczeń stałych i czasowych (jedna 100tka na przejeździe w lesie ze względu na brak widoczności) W Świdwinie wymiana toru głównego zasadniczego. Świdwin-Klępnica, ok 1km S60 z 1986r z wadami po wykryciu defektoskopem, ograniczenie stałe na tym 1km do 50km/h. Klępnica-Worowo, S49 z 1978r bardzo wyeksploatowane, wychlapy, podtorze kwalifikujące się do wymiany, Vszlakowa 60km/h + 50km/h stałe na przepuście. Wymiana szyn na łuku w Worowie od powtarzaczy do pierwszego rozjazdu. Wg tego co jest na stronie plk ma być V=140km/h.