Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Lokomotywy klasy 29 EMD a widoczność sygnałów.
wysłane przez Bauer
http://logistyka.wnp.pl/spor-o-lokomotywy-klasy-29-emd,47857_1_0_0.html
Ciekawi mnie tylko jak to jest z KB, przecież oni też mają te loki. Chyba że już im odebrano świadectwo dopuszczenia na JT42CWR. Nic nie wiecie?
Ciekawi mnie tylko jak to jest z KB, przecież oni też mają te loki. Chyba że już im odebrano świadectwo dopuszczenia na JT42CWR. Nic nie wiecie?
wysłane przez mike_1994
Bauer napisał(a):
> http://logistyka.wnp.pl/spor-o-lokomotywy-klasy-29-emd,47857_1_0_0.html > > Ciekawi mnie tylko jak to jest z KB, przecież oni też mają > te loki. Chyba że już im odebrano świadectwo dopuszczenia > na JT42CWR. Nic nie wiecie?
Heh, w UTK już nie mają się do czego innego przyczepiać. Ale skoro FPL się dostosował to Bałtycka pewnie też zaraz się dostosuje, ale przy najbliższej sposobności podpytam się . ;> Choć i tak w KB&RCO sytuacja wygląda lepiej bo nawet jakby zabrali świadectwa dopuszczenia ruchu to mają jeszcze robo-gagary, a angliki chyba 2 lub 3.
-- moderator@mkm.szczecin.pl
> http://logistyka.wnp.pl/spor-o-lokomotywy-klasy-29-emd,47857_1_0_0.html > > Ciekawi mnie tylko jak to jest z KB, przecież oni też mają > te loki. Chyba że już im odebrano świadectwo dopuszczenia > na JT42CWR. Nic nie wiecie?
Heh, w UTK już nie mają się do czego innego przyczepiać. Ale skoro FPL się dostosował to Bałtycka pewnie też zaraz się dostosuje, ale przy najbliższej sposobności podpytam się . ;> Choć i tak w KB&RCO sytuacja wygląda lepiej bo nawet jakby zabrali świadectwa dopuszczenia ruchu to mają jeszcze robo-gagary, a angliki chyba 2 lub 3.
-- moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez mike_1994
FPL jednak nie da się tak łatwo :)
http://utk.gov.pl/portal/pl/64/274/KOMUNIKAT_URZEDU_TRANSPORTU_KOLEJOWEGO__W_zwiazku_z_naciskami_firmy_Freightliner.html
http://utk.gov.pl/portal/pl/64/274/KOMUNIKAT_URZEDU_TRANSPORTU_KOLEJOWEGO__W_zwiazku_z_naciskami_firmy_Freightliner.html