Forum

EU07 Cargo+ICC prowadzą osobowego Albatrosa z Gdyni do...

zdjęcie
EU07 Cargo+IC prowadzą osobowego "Albatrosa" z Gdyni do Szczecina
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mam pytanie: po co są dwie lokomotywy w tym składzie?
HDS napisał(a):

> Mam pytanie: po co są dwie lokomotywy w tym składzie?

Jakiś podsył zapewne.
marko napisał(a):

[ciach]

Ale patrząc na podniesiony patyk na drugim loku i dość małe brutto, domyślam się, że przyspieszenie ten pociąg miał całkiem niezłe ;)
Ja tam na mechanice pojazdów elektrycznych się nie znam zbytnio, ale zdaje mi się, że połączenie siódemek warkoczami (kable sterowania ukrotnionego) dałoby kopa mniej więcej pokroju ET41.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Mr_Reaper napisał(a):

> Ale patrząc na podniesiony patyk na drugim loku i dość małe > brutto, domyślam się, że przyspieszenie ten pociąg miał > całkiem niezłe ;)

No te dwie siódemki zapewne dały kopa porównywalnego z takim jaki dawał byk (albo jamnior). Niestety (albo i stety) byki na pospiechach przechodzą do lamusa już.

-- "And I am not frightened of dying, any time will do,
I don't mind.
Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it,
you've gotta go sometime"
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
marko napisał(a):

> Mr_Reaper napisał(a):

> Niestety (albo i stety) byki na > pospiechach > przechodzą do lamusa już.

Jeszcze rok temu byki były częstymi lokami na "Włókniarzu" na trasie Łódź-Poznań i było całkiem nieźle, gdyby nie trasa Łódż-Kutno :( . Teraz "siódemki" jeżdżą całą trasę i w sumie nie ma co narzekać, gdyby nie to jedno ale...

-- http://www.youtube.com/watch?v=A3GEPkjNh6k