Forum

Miało być piętrowo, a wyszło niestety kiblowo...

zdjęcie
Miało być piętrowo, a wyszło niestety kiblowo...
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
A gdzie te "bohuny" co miały jechać? Poznań zapomniał podesłać katalogiem czy jak?
marko napisał(a):

> A gdzie te "bohuny" co miały jechać? Poznań zapomniał > podesłać katalogiem czy jak?

Bodek na p.m.k. napisał, że PR-y stwierdziły, iż nie mają czym pociągnąć tych "bohunów" i narazie zamiast nich będzie śmigał "kibel".

-- Nie ma [Giertych] we [Lepper].

Pokemony atakują...
Kriz8 napisał(a):

> Bodek na p.m.k. napisał, że PR-y stwierdziły, iż nie mają > czym pociągnąć tych "bohunów" i narazie zamiast nich > będzie śmigał "kibel".

Ale mam wątpliwości co do kibla, a konkretnie do ilości kibli na tym pociągu. Ładne zapełnienie dziś już od Szczecina Głównego było, a co dopiero na Dąbiach, Stargardach i innych Krzyżach.

-- "Taniec z Gwiazdami"? Ani to taniec, ani z gwiazdami...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> > Ale mam wątpliwości co do kibla, a konkretnie do ilości kibli > na tym pociągu. Ładne zapełnienie dziś już od Szczecina > Głównego było, a co dopiero na Dąbiach, Stargardach i innych > Krzyżach.

Niestety PR-y się nie popisały. W odpowiedzi na nasz i wielkopolski protest (dotyczący niezgodnego z zamówieniem zestawienia składu) odpowiedzieli, że jeżeli nam się nie podoba, pociąg może zostać odwołany, bo nie ma lokomotyw i już ... Problemem jest to, że nie kursuje on przez cały weekend codziennie, a jedynie w 5 i 7, więc obieg loka faktycznie powodowałby konieczność jego postoju w Sz-nie od piątku wieczorem do niedzieli wieczorem. Mamy natomiast zapewnienie, że jeżeli frekwencja będzie wysoka to pociągi pojadą na dwa kible. Dodam że rozkładowo będą to kible wrocławskie, a ten wczoraj (szczeciński) to "jednostkowy" przypadek.
Bodek napisał(a):

> W odpowiedzi na nasz i wielkopolski protest (dotyczący > niezgodnego z zamówieniem zestawienia składu) odpowiedzieli, > że jeżeli nam się nie podoba, pociąg może zostać odwołany, > bo nie ma lokomotyw i już ...

Klient nasz pan, a jak się klientowi nie podoba, to zaoramy i będzie spokój. Swoją drogą ciekaw jestem, ile np. IC albo jakiś prywaciarz (OIDP np. Freightliner PL chyba cały czas ma licencję na pasażerskie) zażyczyłoby sobie za uruchomienie osobowego np. na 5 wagonów.

> Mamy natomiast zapewnienie, że jeżeli frekwencja będzie wysoka > to pociągi pojadą na dwa kible.

To już lepsza informacja :)

-- "Taniec z Gwiazdami"? Ani to taniec, ani z gwiazdami...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Freightliner PL chyba cały czas ma licencję na > pasażerskie) zażyczyłoby sobie za uruchomienie osobowego np. na 5

Dokładnie, Bodek, pytajcie prywaciarzy! Oni za taką kasę nawet wagony w środku wypucują!

-- "Bułki macane należą do macanta" - (C) Społem na ul. Buczka, z wiadomych czasów...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Mareczek napisał(a):

> Lukasy napisał(a):

> > > Freightliner PL chyba cały czas ma licencję na > > pasażerskie) zażyczyłoby sobie za uruchomienie osobowego np. na 5 > > Dokładnie, Bodek, pytajcie prywaciarzy! Oni za taką kasę nawet > wagony w środku wypucują!

Niestety, do 12 grudnia 2009 mamy umowę ramową zawartą z PKP-PR, więc nie możemy nagle zlecać przewozów komu popadnie. Natomiast za sprawy techniczno-organizacyjne samych przewozów odpowiada przewoźnik, który jak widać sam nie wie na co może sobie pozwolić, bo zamówienie na ten pociąg przyjął już w kwietniu'08. A na miesiąc przed wejściem w życie nowego RJ mówi, że nie ma czym jechać ... Gdybym ja o tym decydował, na tych pociągach pojechałaby SU45 z PR Poznań, a nie kibel, bo założenie było takie, by pociąg był i szybki i wygodny, a teraz jest co najwyżej szybki.
Bodek napisał(a):

> Gdybym ja o tym decydował, na tych pociągach pojechałaby SU45 z PR > Poznań, a nie kibel, bo założenie było takie, by pociąg był i > szybki i wygodny, a teraz jest co najwyżej szybki.

Ten przyspieszony wytrasowany jest na EU07 i pewnie jakieś 400 ton, czas przejazdu ma identyczny, jak pociągi pospieszne (120 km/h, 2 h 45 min). Kibel to Vmax=110 km/h, jadą na pewno nie więcej, niż 100 km/h, więc szybkim też bym go nie nazwał.

Gdybym to ja decydował, to chyba bym wypowiedział PR-owi umowę z tytułu nienależytego wykonania usługi i skierował podanie o przewóz osób na przykład do FPL.

-- "Taniec z Gwiazdami"? Ani to taniec, ani z gwiazdami...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Bodek napisał(a):

> > > Gdybym ja o tym decydował, na tych pociągach pojechałaby SU45 z PR > > Poznań,

Gagarina! :D Żartuje, ale SU46 fajnie by było, bo to ma chociaż moc i możliwość pojechania te 120.

> a nie kibel, bo założenie było takie, by pociąg był i > > szybki i wygodny, a teraz jest co najwyżej szybki. > > Ten przyspieszony wytrasowany jest na EU07 i pewnie jakieś 400 ton,

200 ton.

> czas przejazdu ma identyczny, jak pociągi pospieszne (120 km/h, 2 h 45 > min).

Ale stajesz dodatkowo w Zdrojach, Dolicach, Bierzwniku i Kiekrzu.

-- "Bułki macane należą do macanta" - (C) Społem na ul. Buczka, z wiadomych czasów...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Mareczek napisał(a):

> Ale stajesz dodatkowo w Zdrojach, Dolicach, Bierzwniku i Kiekrzu.

I Rokietnicy. Niemniej trzy wagony to niewiele i rozruch z brutto = 200 to żaden problem. Podepnij to zwłaszcza pod byka, kop będzie niczym w metrze ;)

-- "Taniec z Gwiazdami"? Ani to taniec, ani z gwiazdami...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/