Szkoda ale trochę dziwne są tłumaczenia PLK: "Kolej tłumaczy też, że w pierwszej kolejności modernizacje przejść muszą te linie, które znajdą szczególne zastosowanie podczas Euro 2012, potem zaś inne magistrale, takie jak węglowa linia z Trójmiasta na Śląsk" Plany budowy 2go toru były na "po 2030" a to chyba ładny kawał czasu po Euro 2012?;). Poza tym można zaplanować na razie rozbudowę odcinka najbardziej obciążonego, czyli Wejherowo-Lębork, a potem dalej gdy będą środki. Nie wiem jaka byłaby frekwencja (o stan torów nie pytam)ale może pomyśleć o kiedyś wykorzystywanym połączeniu alternatywnym: Ze Szczecina przez Runowo 210tką do Chojnic a potem 203 przez Starogard do Tczewa i Gdańska?. Byłoby całe 12 km bliżej;) choć obecnie na pewno wolniej:(. Może PRy spróbują?