Forum

Zimowe opóźnienia

wysłane przez manieQ1991 10

TLK 18105 był opóźniony 60 minut.

wysłane przez kalapele

manieQ1991 napisał(a):

> TLK 18105 był opóźniony 60 minut.

Rybak do końca lutego chodzi na telegram na SG ma +45 na przybyciu

wysłane przez manieQ1991 10

kalapele napisał(a):

> > Rybak do końca lutego chodzi na telegram na SG ma +45 na > przybyciu

Oczywiście. Planowy przyjazd godzina 19:55, a przyjechał dokładnie o 20:52 :]

wysłane przez Glemp 0

Zła wiadomość, niedługo czeka mnie podróż tym składem :( A gdzie łapie najwięcej spóźnienia?

I podłączę się z jeszcze jednym pytaniem - jak długiego składu można się spodziewać na TLK, który odjeżdża ze Szczecina Gł. o 6:10 w kierunku Trójmiasta i dalej bodajże Olsztyna? O wagony nawet nie pytam, na pewno klasyczne z dawnych pospiesznych ;)

wysłane przez Lukasy

Glemp napisał(a):

> Zła wiadomość, niedługo czeka mnie podróż tym składem :( A > gdzie łapie najwięcej spóźnienia?

To zależy - jak złapie gdzieś na początku trasy, to marna szansa na to, by gdzieś to odrobił. Większość trasy prowadzi przez zatłoczony szlak jednotorowy i jedno opóźnienie powoduje kilka kolejnych.

> I podłączę się z jeszcze jednym pytaniem - jak długiego > składu można się spodziewać na TLK, który odjeżdża ze > Szczecina Gł. o 6:10 w kierunku Trójmiasta i dalej bodajże > Olsztyna?

Ze cztery wagony (oczywiście standardowe z pospiesznych) ma ;-)

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez BatiX  14

Lukasy napisał(a):

> Ze cztery wagony (oczywiście standardowe z pospiesznych) ma ;-)

Zdarzają się w składzie wagony o minimalnie lepszym standardzie, po remoncie z wykładziną w przedziale itp.

wysłane przez kalapele

Z tego co wiem łapie "parę minut" przy zmianie trakcji (Okolice Korsze) a później jedzie przez Zajączkowo.

BatiX napisał(a):

> Lukasy napisał(a):

> > Ze cztery wagony (oczywiście standardowe z pospiesznych) ma ;-) > > Zdarzają się w składzie wagony o minimalnie lepszym standardzie, > po remoncie z wykładziną w przedziale itp.

btw. Nowe wagony jeżdżą bodajże na "Albatrosie"

Acha dzisiaj Dyżurny mi mówił że, Szklarska Poręba także by miała w plecy bo prywaciarze pozdychali między Rzepinem a Kostrzynem (dwa składy) na 1 i Maszynista jechał po "niewłaściwym" aż do Kostrzyna =/

-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem

wysłane przez Bodek

kalapele napisał(a):

> Z tego co wiem łapie "parę minut" przy zmianie trakcji (Okolice > Korsze) a później jedzie przez Zajączkowo. > Zmiana lokomotywy w Korszach jest zaplanowana w rozkładzie i nie powoduje (zazwyczaj) opóźnień. Największe opóźnienia pociągi Szczecin - Olsztyn - Szczecin łapią na odcinku Gdańsk - Malbork, gdzie trwa modernizacja linii do Warszawy, prowadzona na szeroką skalę. Zamknięte są oba tory na odcinku Pszczółki - Tczew oraz jeden tor na odcinkach Pszczółki - Pruszcz Gdański i Tczew - Szymankowo. Tam pociągi łapią nawet po 60 minut opóźnienia gdy ich ilość się spiętrzy, np. przez opóźnienie lub awarię jednego z nich. A ruch tam bardzo duży.

wysłane przez lukien213

Glemp napisał(a):

> Zła wiadomość, niedługo czeka mnie podróż tym składem :( A > gdzie łapie najwięcej spóźnienia?

Często jeżdżę nim z Koszalina i bywa tak, że nie ma opóźnień przez 2 tygodnie nawet. Ale jak już coś złapie to raczej w okolicach 3miasta. Jest szansa, że część opóźnienia nadrobi, krócej stojąc na mijankach, jednak niejednokrotnie zdarzyło się, że czekał w Białogardzie na opóźnioną "Krakowiankę", potem na mijankę z osobowym w Rąbinie i w ten sposób opóźnienie zwiększało się o 40 minut.

> I podłączę się z jeszcze jednym pytaniem - jak długiego > składu można się spodziewać na TLK, który odjeżdża ze > Szczecina Gł. o 6:10 w kierunku Trójmiasta i dalej bodajże > Olsztyna? O wagony nawet nie pytam, na pewno klasyczne z dawnych > pospiesznych ;)

Dziś dla przykładu B+B+A+B, wszystko ex. PKP PR, "jedynka" bez ogrzewania. Czasem trafi się coś z malowaniem IC, to i w środku trochę lepiej.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lukien213 napisał(a):

> Dziś dla przykładu B+B+A+B, wszystko ex. PKP PR, "jedynka" bez > ogrzewania. Czasem trafi się coś z malowaniem IC, to i w środku > trochę lepiej.

A jak jest z przedziałami dla palących? Są w ogóle takie w tym składzie o 6:10 z Szczecina do Gdańska ?

wysłane przez Bodek

HDS napisał(a):

> > A jak jest z przedziałami dla palących? Są w ogóle takie w tym > składzie o 6:10 z Szczecina do Gdańska ?

Tak, w pociągach TLK, czyli dawnych pośpiechach są przedziały dla palących. Palenie zabronione jest tylko w pociągach klasy IC (obecnie zwanych EIC) i EC.

wysłane przez techno

Bodek napisał(a):

> Tak, w pociągach TLK, czyli dawnych pośpiechach są przedziały dla > palących. Palenie zabronione jest tylko w pociągach klasy IC (obecnie > zwanych EIC) i EC.

Co dla niektórych szczecińskich radnych jest nie do przeskoczenia. W listopadzie jechałem do Kutna Chrobrym i już po raz kolejny przyłapałem jednego z naszych radnych na paleniu w pociągu...

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]