Forum

Nowa jakość w Przewozach Regionalnych

zdjęcie
Nowa jakość w Przewozach Regionalnych
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Nowa jakość w Przewozach Regionalnych

wysłane przez qba111

No jeśli taka jakość (mam na myśli zarówno loka jak i wagony) będzie codziennością to mimo początkowych perturbacji z IR do Warszawy gratuluję PR. Taki skład jak na tym zdjęciu jest porównywalny z przeciętnym składem TLK, a biorąc pod uwagę także lokomotywę - lepszy (nie wspominając o cenie ;p). Trzymam za tą spółkę kciuki i niech utrze nosa IC, bo podział między tymi spółkami był jak wiemy bardzo niesprawiedliwy.

A co do wagonów to są one własnością PR czy może jakoś wypożyczone, bo już się trochę pogubiłem. A i jak to jest z 1 klasą w IR? Obiło mi się o uszy, że takowej miało nie być, a tu proszę jaka piękna jedyneczka.
Re: Nowa jakość w Przewozach Regionalnych

wysłane przez Bauer

qba111 napisał(a):

> No jeśli taka jakość (mam na myśli zarówno loka jak i > wagony) będzie codziennością to mimo początkowych > perturbacji z IR do Warszawy gratuluję PR. Taki skład jak > na tym zdjęciu jest porównywalny z przeciętnym składem > TLK, a biorąc pod uwagę także lokomotywę

Wagony są syfiaste, a w ramach propagandy bezpośrednio za lokomotywą podczepiono zdeklasowane "jedynki" żeby ładnie wyglądało jak media przyjadą.

> A co do wagonów to są one własnością PR czy może jakoś > wypożyczone, bo już się trochę pogubiłem.

Tak, wagony są z PR.

> A i jak to > jest z 1 klasą w IR? Obiło mi się o uszy, że takowej > miało nie być, a tu proszę jaka piękna jedyneczka.

Nie ma drugiej klasy, te jedynki są zdeklasowane jak już mówiłem. Na drzwiach były kartki z cyfrą "2" oznaczające drugą klasę.

-- Niech żyje nacjonalizm! Chwała wielkiej Polsce!
Re: Nowa jakość w Przewozach Regionalnych

wysłane przez Bodek

Bauer napisał(a):

> > Wagony są syfiaste, (...) > Chyba nie masz na myśli tych zdeklasowanych jedynek? Bo one całkiem niedawno przeszły NR i prezentują się bardzo dobrze - tak na zewnątrz, jak i wewnątrz. Nie wiem jedynie jak wygląda szczelność ich okien. Z tego co wiem mają jeździć na stałe na obiegu Mewy.

> Nie ma drugiej klasy, te jedynki są zdeklasowane jak już > mówiłem. Na drzwiach były kartki z cyfrą "2" oznaczające > drugą klasę.

Czyli chciałeś napisać: nie ma pierwszej klasy ? :)

Z innej beczki, kolejnym dobrym niusem który dziś usłyszałem jest to, że od marca IR Barbakan też przechodzi na wagony. Kible pozostaną więc już tylko na Albatrosie do/z Gdyni.
Re: Nowa jakość w Przewozach Regionalnych

wysłane przez Bauer

Bodek napisał(a):

> Chyba nie masz na myśli tych zdeklasowanych jedynek? Bo one > całkiem niedawno przeszły NR i prezentują się bardzo dobrze - > tak na zewnątrz, jak i wewnątrz. Nie wiem jedynie jak wygląda > szczelność ich okien. > Z tego co wiem mają jeździć na stałe na obiegu Mewy.

Tak, tak, sam zwracałem uwagę na ich niezły stan i niedawną NR. Ale jak widziałem to pasażerowie sugerowali się kolorem wagonów i w tych jedynkodwójkach to pustki były z tego co widziałem :)

> Czyli chciałeś napisać: nie ma pierwszej klasy ? :)

No jasne, mój błąd ;)

> Z innej beczki, kolejnym dobrym niusem który dziś usłyszałem > jest to, że od marca IR Barbakan też przechodzi na wagony.

O, to rzeczywiście dobra informacja.

-- Niech żyje nacjonalizm! Chwała wielkiej Polsce!
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
ES64F4

wysłane przez michaux

Żeby nie było, że się czepiam... Ten konkretny typ Eurosprintera jest lokomotywą towarową ;) Poza tym chwała władzy, że wybrała Szczecin na premierę nowego-pożyczonego loka :)
Re: ES64F4

wysłane przez MarcinB

michaux napisał(a):

> Żeby nie było, że się czepiam... Ten konkretny typ > Eurosprintera jest lokomotywą towarową ;)

Fakt, jest to lokomotywa towarowa, ale raty leasingowe są zapewne mniejsze niż za uniwersalną EU44 (i pewnie wychodzi taniej niż wypożyczanie od Cargo), ma dopuszczenie do 140km/h, czyli na polskie szlaki i posiadany tabor wagonowy wystarczająco. Nie ma sensu przepłacać. BTW Eurosprintery PR są tylko na testach na razie, podobno na 2 miesiące je wypożyczyli.

> Poza tym chwała > władzy, że wybrała Szczecin na premierę > nowego-pożyczonego loka :)

Chwała PR, że zaczynają się rozwijać !!

-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
Re: ES64F4

wysłane przez torwid 63

michaux napisał(a):

(...) Poza tym chwała > władzy, że wybrała Szczecin na premierę > nowego-pożyczonego loka :)

Podczas prezentacji padła informacja, że na testach są także jakieś 2 Bombardiery. Ale więcej panowie z marketingu nie chcieli powiedzieć.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Re: ES64F4

wysłane przez techno 8

torwid napisał(a):

> Podczas prezentacji padła informacja, że na testach są > także jakieś 2 Bombardiery. Ale więcej panowie z marketingu > nie chcieli powiedzieć.

Pewnie TRAXX-y. Też mi się ostatnio coś na ten temat obiło.

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: ES64F4

wysłane przez manieQ1991 10

techno napisał(a):

> > Pewnie TRAXX-y. Też mi się ostatnio coś na ten temat obiło.

Na pewno chodzi o TRAXX-y.
Re: ES64F4

wysłane przez MarcinB

manieQ1991 napisał(a):

> Na pewno chodzi o TRAXX-y.

Na pewno chodzi o Traxx-y i nie są na testach tylko są wyleasingowane.
Re: ES64F4

wysłane przez michaux

Podczas prezentacji padła informacja, że na testach są > także jakieś 2 Bombardiery. Ale więcej panowie z marketingu > nie chcieli powiedzieć.

"Panowie z marketingu" niech lepiej zajmą się tym za co im płacą, a nie wypowiadaniem się na temat "jakichś Bombardierów". O tym, że PR dzierżawi Traxxy, wiemy od dawna ;)
Oznaczenia lokomotyw Siemensa

wysłane przez Bodek

Kiedyś nie bardzo radziłem sobie z rozszyfrowaniem pozornie skomplikowanego oznaczenia loków Siemensa. Podejrzewam, że niektórzy mają podobne wątpliwości. Więc poniżej wyjaśnienie znaczenia tajemniczych cyferek i literek.

Prezentowany lok miał oznaczenie ES64-F4-457, gdzie: ES = lokomotywa z serii produkcyjnej EuroSprinter; 64 = moc lokomotywy 6400 kW; F = Freight (towarowa); 4 = 4 systemowa (1,5 i 3 kV DC oraz 15 i 25 kV AC); 457 to oczywiście numer kolejnego egzemplarza nadany prawdopodobnie przez niemiecki UTK, czyli EBA (Eisenbahn Bundes Amt). Istnieje też możliwość, że numer nadany został przez samego producenta.

Taurusy IC mają oznaczenie ES64-U4, gdzie litera U oznacza ich uniwersalne zastosowanie.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.