Forum
Nowa jakość w Przewozach Regionalnych
wysłane przez qba111
A co do wagonów to są one własnością PR czy może jakoś wypożyczone, bo już się trochę pogubiłem. A i jak to jest z 1 klasą w IR? Obiło mi się o uszy, że takowej miało nie być, a tu proszę jaka piękna jedyneczka.
wysłane przez Bauer
> No jeśli taka jakość (mam na myśli zarówno loka jak i > wagony) będzie codziennością to mimo początkowych > perturbacji z IR do Warszawy gratuluję PR. Taki skład jak > na tym zdjęciu jest porównywalny z przeciętnym składem > TLK, a biorąc pod uwagę także lokomotywę
Wagony są syfiaste, a w ramach propagandy bezpośrednio za lokomotywą podczepiono zdeklasowane "jedynki" żeby ładnie wyglądało jak media przyjadą.
> A co do wagonów to są one własnością PR czy może jakoś > wypożyczone, bo już się trochę pogubiłem.
Tak, wagony są z PR.
> A i jak to > jest z 1 klasą w IR? Obiło mi się o uszy, że takowej > miało nie być, a tu proszę jaka piękna jedyneczka.
Nie ma drugiej klasy, te jedynki są zdeklasowane jak już mówiłem. Na drzwiach były kartki z cyfrą "2" oznaczające drugą klasę.
-- Niech żyje nacjonalizm! Chwała wielkiej Polsce!
wysłane przez Bodek
> > Wagony są syfiaste, (...) > Chyba nie masz na myśli tych zdeklasowanych jedynek? Bo one całkiem niedawno przeszły NR i prezentują się bardzo dobrze - tak na zewnątrz, jak i wewnątrz. Nie wiem jedynie jak wygląda szczelność ich okien. Z tego co wiem mają jeździć na stałe na obiegu Mewy.
> Nie ma drugiej klasy, te jedynki są zdeklasowane jak już > mówiłem. Na drzwiach były kartki z cyfrą "2" oznaczające > drugą klasę.
Czyli chciałeś napisać: nie ma pierwszej klasy ? :)
Z innej beczki, kolejnym dobrym niusem który dziś usłyszałem jest to, że od marca IR Barbakan też przechodzi na wagony. Kible pozostaną więc już tylko na Albatrosie do/z Gdyni.
wysłane przez Bauer
> Chyba nie masz na myśli tych zdeklasowanych jedynek? Bo one > całkiem niedawno przeszły NR i prezentują się bardzo dobrze - > tak na zewnątrz, jak i wewnątrz. Nie wiem jedynie jak wygląda > szczelność ich okien. > Z tego co wiem mają jeździć na stałe na obiegu Mewy.
Tak, tak, sam zwracałem uwagę na ich niezły stan i niedawną NR. Ale jak widziałem to pasażerowie sugerowali się kolorem wagonów i w tych jedynkodwójkach to pustki były z tego co widziałem :)
> Czyli chciałeś napisać: nie ma pierwszej klasy ? :)
No jasne, mój błąd ;)
> Z innej beczki, kolejnym dobrym niusem który dziś usłyszałem > jest to, że od marca IR Barbakan też przechodzi na wagony.
O, to rzeczywiście dobra informacja.
-- Niech żyje nacjonalizm! Chwała wielkiej Polsce!
wysłane przez michaux
wysłane przez MarcinB
> Żeby nie było, że się czepiam... Ten konkretny typ > Eurosprintera jest lokomotywą towarową ;)
Fakt, jest to lokomotywa towarowa, ale raty leasingowe są zapewne mniejsze niż za uniwersalną EU44 (i pewnie wychodzi taniej niż wypożyczanie od Cargo), ma dopuszczenie do 140km/h, czyli na polskie szlaki i posiadany tabor wagonowy wystarczająco. Nie ma sensu przepłacać. BTW Eurosprintery PR są tylko na testach na razie, podobno na 2 miesiące je wypożyczyli.
> Poza tym chwała > władzy, że wybrała Szczecin na premierę > nowego-pożyczonego loka :)
Chwała PR, że zaczynają się rozwijać !!
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
wysłane przez torwid 67
(...) Poza tym chwała > władzy, że wybrała Szczecin na premierę > nowego-pożyczonego loka :)
Podczas prezentacji padła informacja, że na testach są także jakieś 2 Bombardiery. Ale więcej panowie z marketingu nie chcieli powiedzieć.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez techno
> Podczas prezentacji padła informacja, że na testach są > także jakieś 2 Bombardiery. Ale więcej panowie z marketingu > nie chcieli powiedzieć.
Pewnie TRAXX-y. Też mi się ostatnio coś na ten temat obiło.
-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
wysłane przez manieQ1991 10
> > Pewnie TRAXX-y. Też mi się ostatnio coś na ten temat obiło.
Na pewno chodzi o TRAXX-y.
wysłane przez MarcinB
> Na pewno chodzi o TRAXX-y.
Na pewno chodzi o Traxx-y i nie są na testach tylko są wyleasingowane.
wysłane przez michaux
"Panowie z marketingu" niech lepiej zajmą się tym za co im płacą, a nie wypowiadaniem się na temat "jakichś Bombardierów". O tym, że PR dzierżawi Traxxy, wiemy od dawna ;)
wysłane przez Bodek
Prezentowany lok miał oznaczenie ES64-F4-457, gdzie: ES = lokomotywa z serii produkcyjnej EuroSprinter; 64 = moc lokomotywy 6400 kW; F = Freight (towarowa); 4 = 4 systemowa (1,5 i 3 kV DC oraz 15 i 25 kV AC); 457 to oczywiście numer kolejnego egzemplarza nadany prawdopodobnie przez niemiecki UTK, czyli EBA (Eisenbahn Bundes Amt). Istnieje też możliwość, że numer nadany został przez samego producenta.
Taurusy IC mają oznaczenie ES64-U4, gdzie litera U oznacza ich uniwersalne zastosowanie.