Forum
Eurosprinter po raz kolejny
wysłane przez zack1989 12
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez Wojciech
> Warto dodać, że zazdrosne InterCity wyleasingowało 5 tych > lokomotyw od Dispoloka do obsługi "Berlin-Warszawa Express", > oraz do "Jana Kiepury".
Leasing jest spowodowany brakiem odpowiedniej ilości czynnych lokomotyw serii EP09. Więc gdzie tu zazdrość spółki IC?
-- "Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
wysłane przez zack1989 12
> Leasing jest spowodowany brakiem odpowiedniej ilości czynnych > lokomotyw serii EP09. Więc gdzie tu zazdrość spółki IC?
Mówiąc o zazdrości miałem na myśli fakt, że PR wcześniej też wzięło w leasing te same lokomotywy. Taka ironia ;-)
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez Kriz8
Od dziś zamiast osobówki Kamień Pom. - Poznań na EN57, kursuje dzielony kibel Kamień Pom. - Szczecin, a na odcinku Szczecin - Poznań osobowy na wagonach ciągnięty Eurosprinterem. Dziś ciągnięty lokomotywą, która przyciągnęła "Portowca". W drugą stronę ma być podobnie, Poznań - Szczecin skład na ES, jednostka od Szczecina do Kamienia Pomorskiego. Póki co taki stan ma trwać do bodajże 15 maja, więc fociści na szlak :-). Podejrzewam, że lok przyjeżdżający na osobówce przechodzić będzie na "Portowca" do Warszawy, a wracający z Warszawy na "Portowcu" przechodzić będzie codziennie na osobówkę. W końcu te lokomotywy opłacalne są jak pracują na maxa, a nie jak stoją po 5 godzin na stacji zwrotnej. Gwoli ścisłości, osobowy do Poznania: ES+B+B+Bmnopux.
-- Psy szczekają, karawana idzie dalej...
Pokemony atakują...
wysłane przez Bodek
> Marko jak wróci ze zmiany, to wrzuci odpowiednie info. > > Od dziś zamiast osobówki Kamień Pom. - Poznań na EN57, > kursuje dzielony kibel Kamień Pom. - Szczecin, a na odcinku > Szczecin - Poznań osobowy na wagonach ciągnięty > Eurosprinterem.
Dodajmy do tego że w sezonie (w okresie kursowania IR z Wrocławia do Świnoujścia) na składach wagonowych pojadą też wybrane pociągi regionalne Szczecin - Świnoujście - Szczecin. Chodzi o lepsze wykorzystanie taboru - wagonów jak i lokomotyw, by nie stały 20 godzin w Świnoujściu w oczekiwaniu na powrót. D ziś trudno natomiast powiedzieć, czy będą to Eurosprintery, czy "zwykłe" byki z PKP Cargo.