Forum

"Holender" na torach - od soboty w Szczecinku

Koniec z udręką pasażerów podróżujących ze Szczecinka do Słupska i z powrotem. Od soboty 20 listopada, organizator przewozów na tym szlaku - Pomorski Zakład PKP Przewozy Regionalne w Gdyni, likwiduje zastępcze połączenia autobusowe, a w trasę wyjadą szynobusy SN83.
A cóż to za nowy pojazd o oznaczeniu SA137? Czy jest to może "pomyłka" autora artykułu?
lukaszenko napisał(a):

> A cóż to za nowy pojazd o oznaczeniu SA137? Czy jest to > może "pomyłka" autora artykułu?

http://przewozyregionalne.pl/aktualnosci,s,0,390.html

-- Jest super, jest super, więc o co Ci chodzi?

"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
lukaszenko napisał(a):

> A cóż to za nowy pojazd o oznaczeniu SA137? Czy jest to > może "pomyłka" autora artykułu?

Z całym szacunkiem, ale Wielka Wyrocznia wyrzuca 90 tysięcy trafień. Włóż czasem minimalny wysiłek w samodzielne znalezienie odpowiedzi.
SA137

wysłane przez margor

Pojazd posiada sprzęg śrubowy. Ciekawe czy poradziłby sobie z "bonanzą" na haku w razie konieczności ?
Re: SA137

wysłane przez (użytkownik usunięty)

margor napisał(a):

> Pojazd posiada sprzęg śrubowy. Ciekawe czy poradziłby > sobie z "bonanzą" na haku w razie konieczności ?

Myślę, że po ostatnich akacjach na linii Słupsk-Szczecinek już nawet dwu człon będzie w pełni wystarczający. Na stronach rynku kolejowego podają, że ma moc 2x 210 kW czyli wychodzi na to, że ten skład wagonu za bardzo nie pociągnie.
Re: SA137

wysłane przez Bodek

PawelJ napisał(a):

>  > Myślę, że po ostatnich akacjach na linii Słupsk-Szczecinek > już nawet dwu człon będzie w pełni wystarczający. Na > stronach rynku kolejowego podają, że ma moc 2x 210 kW czyli > wychodzi na to, że ten skład wagonu za bardzo nie pociągnie.

To znacznie więcej niż SN61, który dysponował mocą 500 KM i przekładnią mechaniczną, a mimo to potrafił uciągnąć do 3 wagonów 4 osiowych, a dawniej podobno i całą 4 sekcyjną Bipę (w pojedynczej trakcji).
Re: SA137

wysłane przez BatiX 14

PawelJ napisał(a):

> Na > stronach rynku kolejowego podają, że ma moc 2x 210 kW czyli > wychodzi na to, że ten skład wagonu za bardzo nie pociągnie.

Nie wiem, gdzie leży źródło wikipedii, ale ta podaje 2x390kW.
Re: SA137

wysłane przez MarcinB

BatiX napisał(a):

> Nie wiem, gdzie leży źródło wikipedii, ale ta podaje 2x390kW.

Zapewne leży w tym samym miejscu co i inforail producent/użytkownik moc silników wynosi 2x 390 kW (2 x 530 KM).
Re: SA137

wysłane przez (użytkownik usunięty)

BatiX napisał(a):

> Nie wiem, gdzie leży źródło wikipedii, ale ta podaje 2x390kW.

Moja pomyłka dane o mocy silników podałem do SN83, dopiero później zauważyłem, że w tym miejscu pisaliśmy o SA137 :)