Forum
Procedura zmiany czoła w szynobusie
wysłane przez margor
Pytam odnośnie teoretycznego przyszłego połączenia Świnoujście-Wysoka Kamieńska-Golczewo-Płoty-Kołobrzeg. W takim układzie maszynista musiałby w Płotach zmienić kabinę.
wysłane przez Korczian
> Pytam odnośnie teoretycznego przyszłego połączenia > Świnoujście-Wysoka Kamieńska-Golczewo-Płoty-Kołobrzeg.
To ciekawe. Nigdzie nie widziałem żadnej informacji ani nawet wzmianki o takim połączeniu. Tor z Wysokiej do Płotów jest w ogóle przejezdny?
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez margor
> Tor z Wysokiej do Płotów jest w ogóle przejezdny?
Jest przejezdny, stanowi połączenie "na skróty" dla pojazdów technicznych PLK. Obecnie (w obrębie stacji Płoty) znajduje się na nim baza sprzętowa i mieszkalna ekipy remontowej.
http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1301736453,Ploty-twierdza-kolejowa
wysłane przez Lukasy
> Przykładowo taki SA136. Czy poza fizycznym przemieszczeniem > się z kabiny do kabiny maszynista musi wykonać jakieś > dodatkowe procedury?
Maszynista musi zmienić osygnalizowanie czoła i końca pociągu, ponadto musi być wykonana próba hamulca, którą wykonuje rewident danego przewoźnika bądź kierownik pociągu.
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez Mareczek 5
> Maszynista musi zmienić osygnalizowanie czoła i końca > pociągu, ponadto musi być wykonana próba hamulca, którą > wykonuje rewident danego przewoźnika bądź kierownik > pociągu.
Czasowo przyjmuje się min. 5 minut dla EN57. Jeszcze za czasów SKM do Gdańsk Nowy Port ta procedura była skrócona do 4 minut. W przypadku SA136, 4 min. powinny wystarczyć.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez margor
> W przypadku SA136, 4 min. powinny wystarczyć.
Po wybudowaniu trójkąta do goleniowskiego lotniska maszynista też będzie musiał zmieniać kabinę.