Forum

Procedura zmiany czoła w szynobusie

wysłane przez margor

Przykładowo taki SA136. Czy poza fizycznym przemieszczeniem się z kabiny do kabiny maszynista musi wykonać jakieś dodatkowe procedury?

Pytam odnośnie teoretycznego przyszłego połączenia Świnoujście-Wysoka Kamieńska-Golczewo-Płoty-Kołobrzeg. W takim układzie maszynista musiałby w Płotach zmienić kabinę.

wysłane przez Korczian

margor napisał(a):

> Pytam odnośnie teoretycznego przyszłego połączenia > Świnoujście-Wysoka Kamieńska-Golczewo-Płoty-Kołobrzeg.

To ciekawe. Nigdzie nie widziałem żadnej informacji ani nawet wzmianki o takim połączeniu. Tor z Wysokiej do Płotów jest w ogóle przejezdny?

Vmax>=160 na D29-351!

wysłane przez margor

Korczian napisał(a):

> Tor z Wysokiej do Płotów jest w ogóle przejezdny?

Jest przejezdny, stanowi połączenie "na skróty" dla pojazdów technicznych PLK. Obecnie (w obrębie stacji Płoty) znajduje się na nim baza sprzętowa i mieszkalna ekipy remontowej.

http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1301736453,Ploty-twierdza-kolejowa

wysłane przez Lukasy

margor napisał(a):

> Przykładowo taki SA136. Czy poza fizycznym przemieszczeniem > się z kabiny do kabiny maszynista musi wykonać jakieś > dodatkowe procedury?

Maszynista musi zmienić osygnalizowanie czoła i końca pociągu, ponadto musi być wykonana próba hamulca, którą wykonuje rewident danego przewoźnika bądź kierownik pociągu.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Maszynista musi zmienić osygnalizowanie czoła i końca > pociągu, ponadto musi być wykonana próba hamulca, którą > wykonuje rewident danego przewoźnika bądź kierownik > pociągu.

Czasowo przyjmuje się min. 5 minut dla EN57. Jeszcze za czasów SKM do Gdańsk Nowy Port ta procedura była skrócona do 4 minut. W przypadku SA136, 4 min. powinny wystarczyć.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez margor

Mareczek napisał(a):

> W przypadku SA136, 4 min. powinny wystarczyć.

Po wybudowaniu trójkąta do goleniowskiego lotniska maszynista też będzie musiał zmieniać kabinę.