Forum

Odkopujemy zabytki

Odkopujemy zabytki

wysłane przez Korczian

W środę, około godziny 6:00 na stację w Stargardzie wjechał ciekawy pojazd. Mianowicie był to EN57-1707 bez pasażerów (co ciekawe, nie widziałem takiego numeru w księdze taborowej na Komisie; mogłem też źle zapamiętać). Był to egzemplarz jeszcze w kolorze niebieskim, z żółtym pasem. W miejscu, gdzie jest informacja o stacji docelowej, był jeszcze klasyczny "film". Zatrzymała się na chwilę przy dyspozytorni, następnie odjechała w niewiadomym kierunku - była na torze, z którego z reguły odjeżdżają pociągi w kierunku Runowa. Ktoś wie może, dokąd była kierowana? I czy skierowana była na rewizję/kasację/przekazana gdzieś indziej?

Mam też nagrany filmik z wjazdu i odjazdu, acz marnej jakości, bo miałem przy sobie tylko komórkę. Spróbuję dzisiaj go wrzucić, ale nic nie obiecuję :)

Vmax>=160 na D29-351!
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez lukien213

Korczian napisał(a):

> W środę, około godziny 6:00 na stację w Stargardzie > wjechał ciekawy pojazd. Mianowicie był to EN57-1707 bez > pasażerów (co ciekawe, nie widziałem takiego numeru w > księdze taborowej na Komisie; mogłem też źle > zapamiętać).

Był to EN57-1702, wersja full-plastik. Widziałem go w Świdwinie o 7:15. Ludzie myśleli, że to za opóźnionego TLK coś jedzie :)
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez BatiX 14

lukien213 napisał(a):

> Był to EN57-1702, wersja full-plastik. Widziałem go w > Świdwinie o 7:15. Ludzie myśleli, że to za opóźnionego TLK > coś jedzie :)

Wg galerii ten EZT ma przynajmniej w "rb" wyświetlacze.
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez Lukasy 83

BatiX napisał(a):

> Wg galerii ten EZT ma przynajmniej w "rb" wyświetlacze.

W członie "ra" też ;)

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez lukien213

BatiX napisał(a):

> Wg galerii ten EZT ma przynajmniej w "rb" wyświetlacze.

Tak, on ma wyświetlacze, ale są one bardzo podobne do starych "filmów" gdy są wygaszone. Stąd mogła wynikać ta pomyłka autora.
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez Korczian

lukien213 napisał(a):

> Tak, on ma wyświetlacze, ale są one bardzo podobne do starych > "filmów" gdy są wygaszone. Stąd mogła wynikać ta pomyłka > autora.

Owszem, patrząc na szybko to wyglądało jak "film". Jednak najbardziej i tak dziwiło malowanie, nie ma co :) Oczywiście, o 6 rano, z oczami na zapałkach i zarwaną nocą wybitnie prosto o pomyłkę wzrokową.

W sumie - nikt nie wie, gdzie ta zabawka pojechała. Trop urywa się w Świdwinie ;]

Vmax>=160 na D29-351!
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez Lukasy 83

Korczian napisał(a):

> W sumie - nikt nie wie, gdzie ta zabawka pojechała. Trop urywa się > w Świdwinie ;]

Słyszałem, że stacja docelowa pociągu to Gdańsk Kanał Kaszubski. Czyżby naprawa rewizyjna w ZNTK Gdańsk?

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Re: Odkopujemy zabytki

wysłane przez Kriz8 35

Lukasy napisał(a):

> Słyszałem, że stacja docelowa pociągu to Gdańsk Kanał Kaszubski. > Czyżby naprawa rewizyjna w ZNTK Gdańsk?

ZNTKiM Gdańsk ;-). Wygrali jakiś czas temu, będąc z kimś w konsorcjum, przetarg na naprawy rewizyjne jednostek. Trzeba poszukać na stronach Przewozów szczegółów.

-- Pokemony atakują...

Pokemony atakują...
Cisza...

wysłane przez Korczian

Minęły już 3 miesiące, a o tej jednostce (EN57-1702) całkowicie słuch zaginął. Nadal jest w Gdańsku, czy została przekazana na stan innego zakładu i już do nas nie wróci? Bo chyba nie posłano jej na żyletki?

Vmax>=160 na D29-351!