Forum

Gryfice - sezonowa mijanka

Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Od 24.06 na trasie Kołobrzeg-Szczecin pojawi się TLK, który będzie miał mijankę w Gryficach. Zastanawia mnie fakt, iż mamy tam 2 tory przy peronach, a w jednym czasie, w dni powszednie pojawią się 3 pociągi.

Regio 88841 przyjeżdżający o 20.17 i oczekujący na doczepienie do 88830, który pojawia się o 21.03. W/w TLK przyjeżdża o 21.00 a odjeżdża o 21.05. Więc mamy 3 pociągi w jednym czasie na 2 torach.

Czy ktoś się orientuje jak to będzie wyglądać? Czy może od Gryfic 88830 będzie prowadzony przez skład oczekujący, a ten jadący ze Szczecina z pasażerami będzie jechał jako doczepa? Czy możliwe jest to manewrów wykorzystanie pozostałych bocznych torów na stacji?
Re: Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez Mareczek 0

lmnop napisał(a):

> Czy możliwe jest to manewrów wykorzystanie pozostałych > bocznych torów na stacji?

A czemu nie? Od tego one są ;) Najłatwiej 88841 odstawić na boczny tor, pozostawiając dwa wolne perony. Druga opcja jaka mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z pasażerami) jest to możliwe?

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez margor

Mareczek napisał(a):

> Druga opcja jaka > mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez > 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?

Za czasów kursowania "strzały północy" byłem kilkakrotnie "sprzęgany" z drugim pociągiem, oczekującym w Trzebiatowie/Gryficach, bez konieczności wysiadania (skład wracał do Kołobrzegu w trakcji dwóch "kociołków" i 5-6 wagonów osobowych).
Re: Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez djdark 0

Mareczek napisał(a):

> A czemu nie? Od tego one są ;) Najłatwiej 88841 odstawić na > boczny tor, pozostawiając dwa wolne perony. Druga opcja jaka > mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez > 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?

Widziałem podobne wynalazki we Wrocławiu gdzie np dwa kible jeden za drugim się ustawiały zabierały pasażerów i w drogę. Więc i może jak i pasażerowie są na pokładzie to takie rzeczy też może robią.

-- "Nie rzucaj się tak, bo na zawał zejdziesz." (c) mkubien

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
Re: Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez MaK

Mareczek napisał(a):

> ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?

Pewnie, że jest to możliwe. Rozkaz pisemny "O", wjazd na tor częściowo zajęty przez pociąg xxxxx. Oczywiście sprzęganie odbywa się w takim przypadku delikatniej i z mniejszą prędkością niż węglarek na porcie. Najczęściej niczego nie świadomi pasażerowie nic nie wiedzą i nic nie czują, że taka operacja się odbywa :)

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
Re: Gryfice - sezonowa mijanka

wysłane przez margor

MaK napisał(a):

Ostatecznie jeden skład Sa136 zjeżdża na bocznicę przy nastawni i tam oczekuje na przybycie drugiego.