Forum
Gryfice - sezonowa mijanka
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Regio 88841 przyjeżdżający o 20.17 i oczekujący na doczepienie do 88830, który pojawia się o 21.03. W/w TLK przyjeżdża o 21.00 a odjeżdża o 21.05. Więc mamy 3 pociągi w jednym czasie na 2 torach.
Czy ktoś się orientuje jak to będzie wyglądać? Czy może od Gryfic 88830 będzie prowadzony przez skład oczekujący, a ten jadący ze Szczecina z pasażerami będzie jechał jako doczepa? Czy możliwe jest to manewrów wykorzystanie pozostałych bocznych torów na stacji?
wysłane przez Mareczek 5
> Czy możliwe jest to manewrów wykorzystanie pozostałych > bocznych torów na stacji?
A czemu nie? Od tego one są ;) Najłatwiej 88841 odstawić na boczny tor, pozostawiając dwa wolne perony. Druga opcja jaka mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z pasażerami) jest to możliwe?
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez margor
> Druga opcja jaka > mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez > 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?
Za czasów kursowania "strzały północy" byłem kilkakrotnie "sprzęgany" z drugim pociągiem, oczekującym w Trzebiatowie/Gryficach, bez konieczności wysiadania (skład wracał do Kołobrzegu w trakcji dwóch "kociołków" i 5-6 wagonów osobowych).
wysłane przez djdark 0
> A czemu nie? Od tego one są ;) Najłatwiej 88841 odstawić na > boczny tor, pozostawiając dwa wolne perony. Druga opcja jaka > mi przychodzi to wjazd 88830 na rozkaz na tor zajety przez > 88841, ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?
Widziałem podobne wynalazki we Wrocławiu gdzie np dwa kible jeden za drugim się ustawiały zabierały pasażerów i w drogę. Więc i może jak i pasażerowie są na pokładzie to takie rzeczy też może robią.
-- "Nie rzucaj się tak, bo na zawał zejdziesz." (c) mkubien
"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
wysłane przez MaK
> ale nie wiem czy w przypadku pociagów pasażerskich (z > pasażerami) jest to możliwe?
Pewnie, że jest to możliwe. Rozkaz pisemny "O", wjazd na tor częściowo zajęty przez pociąg xxxxx. Oczywiście sprzęganie odbywa się w takim przypadku delikatniej i z mniejszą prędkością niż węglarek na porcie. Najczęściej niczego nie świadomi pasażerowie nic nie wiedzą i nic nie czują, że taka operacja się odbywa :)
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez margor
Ostatecznie jeden skład Sa136 zjeżdża na bocznicę przy nastawni i tam oczekuje na przybycie drugiego.