Forum
Stare szynobusy idą do lamusa
wysłane przez musztarda
Tak przy okazji... to te wagony doczepne typu SA112 były w bardzo dobrym stanie (z wyglądu wewnątrz i zewnątrz), w o wiele lepiej wyglądały niż wiele wagonów i ezetów w Polsce.
wysłane przez Lukasy
> Tak przy okazji... to te wagony doczepne typu SA112 były w > bardzo dobrym stanie (z wyglądu wewnątrz i zewnątrz), w o > wiele lepiej wyglądały niż wiele wagonów i ezetów w > Polsce.
Nie chcę wyjść na gbura, ale kompletnie nie rozumiem trendu oceniania stanu technicznego po wyglądzie zewnętrznym.
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez Korczian
> Nie chcę wyjść na gbura, ale kompletnie nie rozumiem trendu > oceniania stanu technicznego po wyglądzie zewnętrznym.
Nie wychodzisz ;)
Wygląd zewnętrzny jest pewnym wyznacznikiem. Wiadomo, że stan techniczny to także masa innych składowych, z których każda jest bardzo istotna. Jeżeli na zewnątrz jest zadbany, to jest szansa że w "bebechach" też... Oczywiście - nie zawsze.
A SA112? Jeździły mniej niż SA110, ale ilości lat w materiale nie cofniesz. Wózki, pudło, silniki... Wszystkie te elementy są już mocno dobite przez użytkowanie na naszych torach + ich wiek.
Pożegnajmy je i podziękujmy za służbę. Rzekłem ;)
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez mxk
> A SA112? Jeździły mniej niż SA110, ale ilości lat w materiale > nie cofniesz. Wózki, pudło, silniki... Wszystkie te elementy > są już mocno dobite przez użytkowanie na naszych torach + ich > wiek.
A kojarzysz jakiś SA112 z silnikiem? ;)
-- Od tego są nogi, by łazić na nich...
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez Korczian
> A kojarzysz jakiś SA112 z silnikiem? ;)
Nie czepiać się słówek :D Miałem na myśli ogół maszyn (110 i 112), co chyba jest jasne i zrozumiałe dla każdego zorientowanego w temacie? :)
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez mxk
[ciach]
Wiesz, liczy się kontekst wypowiedzi, a z niego wynikało to, na co odpisałem ;) Ja tam za niemcobusami płakać nie będę. Są "smerfy", jest klimatyzacja, gniazdo na elektronikę, cywilizowana toaleta - jest komfort podróży, a niemcobusy mają tylko wartość "kolekcjonerską" ;)
-- Od tego są nogi, by łazić na nich...
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez margor
http://img233.imageshack.us/img233/617/pom009.jpg
wysłane przez arctodus1111
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez margor
Na dzień dzisiejszy człony SA110 oraz SA112 oczekują na wachlarzu kołobrzeskiej obrotnicy.
wysłane przez Bodek
> Gdzie one będą złomowane?? > W Kołobrzegu czy Szczecinie?? > Chciałbym odbyć z nimi ostatnie pożegnanie przed > złomowaniem, więc proszę o info na GG: 31810883
Specjalnie spieszyć się nie musisz, bo dwa lub trzy zespoły z pewnością pozostaną jeszcze jako czynne do zimy.
wysłane przez torzo
> Specjalnie spieszyć się nie musisz, bo dwa lub trzy zespoły > z pewnością pozostaną jeszcze jako czynne do zimy.
Chociażby wczorajszy obieg 88828 ze Szczecina Głównego do Kołobrzegu, był prowadzony przez SA110-01 oraz SA110-13.
Pozdrawiam.