Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Czy kiedyś doczekają się nowego życia?
wysłane przez margor
Wagony motorowe MBxd1: 344, 355, 358 oraz 359 (Koledzy moderatorzy dodajcie do słów kluczowych).
Na pierwszym planie transporter Tddyyhp, po lewej tender parowozu Px48.
Na pierwszym planie transporter Tddyyhp, po lewej tender parowozu Px48.
wysłane przez margor
Co do wagonów motorowych MBxd1, to ostatnio "jeździły" one:
- w październiku 2008 (w celu obrócenia parowozu Px48-3916 musiano udrożnić tor dojazdowy do obrotnicy znajdującej się na terenie muzeum)
- w czerwcu 2010 http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1276632699,Manewry-w-gryfickim-Muzeum-Kolejnictwa
- w październiku 2008 (w celu obrócenia parowozu Px48-3916 musiano udrożnić tor dojazdowy do obrotnicy znajdującej się na terenie muzeum)
- w czerwcu 2010 http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1276632699,Manewry-w-gryfickim-Muzeum-Kolejnictwa
wysłane przez sulzer
margor napisał(a):
> Wagony motorowe MBxd1: 344, 355, 358 oraz 359 (Koledzy > moderatorzy dodajcie do słów kluczowych). > > Na pierwszym planie transporter Tddyyhp, po lewej tender > parowozu Px48.
Dziękuję za znaczne uzupełnienie informacji na temat pojazdów znajdujących się na fotografii, liczyłem, że postawiony na końcu opisu znak zapytania, da mi szersze doniesienia, o stanie technciznym, lub inwentarzowym, który kolega margor, był uprzejmy dodać :)
-- 78127 gotowy do odjazdu
> Wagony motorowe MBxd1: 344, 355, 358 oraz 359 (Koledzy > moderatorzy dodajcie do słów kluczowych). > > Na pierwszym planie transporter Tddyyhp, po lewej tender > parowozu Px48.
Dziękuję za znaczne uzupełnienie informacji na temat pojazdów znajdujących się na fotografii, liczyłem, że postawiony na końcu opisu znak zapytania, da mi szersze doniesienia, o stanie technciznym, lub inwentarzowym, który kolega margor, był uprzejmy dodać :)
-- 78127 gotowy do odjazdu
wysłane przez margor
sulzer napisał(a):
Za wagonami znajduje się druga brama kolejowa muzeum, a za nią kilkunastometrowy odcinek toru zarośnięty krzakami. Pierwotnie tor ten łączył się rozjazdem z linią na Popiele, obecnie może jedynie pełnić funkcję wyciągową. Nie jest zakończony kozłem oporowym.
Za wagonami znajduje się druga brama kolejowa muzeum, a za nią kilkunastometrowy odcinek toru zarośnięty krzakami. Pierwotnie tor ten łączył się rozjazdem z linią na Popiele, obecnie może jedynie pełnić funkcję wyciągową. Nie jest zakończony kozłem oporowym.