Forum

"Smerfy" w podwójnej trakcji

Dzisiaj około godziny 20:30 na dworcu głównym w Szczecinie były widziane dwie jednostki 004 i 006, połączone w jeden skład, który udał się do Kołobrzegu.

wysłane przez arctodus1111

Tamdemy smerfów jeżdżą prawie zawsze na Regio 88723 Kołobrzeg (05:11)-> Szczecin Główny (07:41), a także czasami, może raz na dwa miesiące na Regio 88725 Kołobrzeg (06:46) -> Szczecin Główny (09:10)

IZ Szczecin, ISE Koszalin.

wysłane przez lukien213

arctodus1111 napisał(a):

> Tandemy smerfów jeżdżą prawie zawsze na Regio 88723 > Kołobrzeg (05:11)-> Szczecin Główny (07:41)

To jest podsył na osobowego Trzebiatów - Kołobrzeg, więc w "D" zawsze będą 2 pojazdy.

wysłane przez Bodek

arctodus1111 napisał(a):

> Tamdemy smerfów jeżdżą prawie zawsze na Regio 88723 > Kołobrzeg (05:11)-> Szczecin Główny (07:41), a także > czasami, może raz na dwa miesiące na Regio 88725 Kołobrzeg > (06:46) -> Szczecin Główny (09:10)

Po pierwsze nie "tamdemy", a taNdemy.

Po drugie na pociągu 88725 kursują nie dwa smerfy (SA136), a dwa małe pojazdy - zwykle 2*SA103, czasem SA103+SA109, co wynika z niższej niż na innych pociągach frekwencji w 88725. Dwa małe szynobusy mają łącznie około 100-110 miejsc siedzących, podczas gdy smerf ma ich aż 160.

wysłane przez arctodus1111

> Po drugie na pociągu 88725 kursują nie dwa smerfy (SA136), a > dwa małe pojazdy - zwykle 2*SA103, czasem SA103+SA109, co > wynika z niższej niż na innych pociągach frekwencji w 88725. > Dwa małe szynobusy mają łącznie około 100-110 miejsc > siedzących, podczas gdy smerf ma ich aż 160.

Wiesz, skład ten widzę czasami. Ostatnio podczas tego RJ jest to ten zestaw, co akurat wrócił z Trzebiatowa. Nie wiem, może ty znasz lepiej ten kurs, dlatego nie będę się kłócił.

IZ Szczecin, ISE Koszalin.

wysłane przez Bodek

arctodus1111 napisał(a):

>  > Wiesz, skład ten widzę czasami. Ostatnio podczas tego RJ jest > to ten zestaw, co akurat wrócił z Trzebiatowa. Nie wiem, może > ty znasz lepiej ten kurs, dlatego nie będę się kłócił.

Ostatnio faktycznie jeżdżą na nich SA136 (pojedyncze), a to dlatego że wszystkie SA103 od kilku dni są odstawione. Serwis Lokel'a coś tam grzebie w ich elektronice, prawdopodobnie pod kątem usprawnienia sterowania ukrotnionego, które wg maszynistów nie działało jak trzeba.