Forum
Kolej inwestuje, ale omija Zachodniopomorskie
wysłane przez lukaszenko 16
wysłane przez wojtazz 42
> Ale nadodrzankę też pomijają szerokim łukiem, gdzie jest > to równie ważna linia co linia poznańska
LOL, no nie bądź śmieszny...
wysłane przez marko 4
> LOL, no nie bądź śmieszny...
A w którym miejscu się śmiać? Bo jakoś nie zauważyłem?
wysłane przez wojtazz 42
> wojtazz napisał(a):
> > > LOL, no nie bądź śmieszny... > > A w którym miejscu się śmiać? Bo jakoś nie zauważyłem?
Że nadodrzanka jest równie ważna jak linia poznańska, ja oczywiście patrzę pod kątem pasażerów i ich liczby
wysłane przez lukien213
> > A w którym miejscu się śmiać? Bo jakoś nie zauważyłem? > > Że nadodrzanka jest równie ważna jak linia poznańska, ja > oczywiście patrzę pod kątem pasażerów i ich liczby
A powinieneś raczej zobaczyć pod kątem przewozów towarowych, które to utrzymują kolej. Pasażerowie zawsze byli dodatkiem. To kryterium pokaże, że modernizacja Nadodrzanki jest konieczna.
wysłane przez MaK
> Że nadodrzanka jest równie ważna jak linia poznańska, ja > oczywiście patrzę pod kątem pasażerów i ich liczby
Idąc Twoim tokiem rozumowania, to Kowalski dojeżdżający z Gryfina do pracy jest mniej ważny, niż Nowak dojeżdżający do tego samego zakładu pracy ze Stargardu. Pięknie.
wysłane przez marko 4
> Pięknie.
Cóż, wiemy przynajmniej dlaczego w przewozach pasażerskich jest tak do kitu. Co do nadodrzanki - jeśli nie zrobią remontu w ciągu 5 lat, to nadodrzanka przestanie być przejezdna, a "poznańska" stanem infrastruktury dorówna nadodrzance w jej obecnym stanie - szczególnie, jeśli chodzi i rejony ZLK Poznań, bo na naszym póki co jest dobrze.
wysłane przez Lukasy
> Co do nadodrzanki - jeśli nie zrobią remontu w ciągu 5 lat, to > nadodrzanka przestanie być przejezdna, a "poznańska" stanem > infrastruktury dorówna nadodrzance w jej obecnym stanie - > szczególnie, jeśli chodzi i rejony ZLK Poznań, bo na naszym póki co > jest dobrze.
Póki co wróbelki ćwierkają o obniżeniu prędkości maksymalnej na terenie ZLK Poznań, a i po naszej stronie nie jest już tak dobrze, jak jeszcze rok temu.
-- homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez Korczian
> Póki co wróbelki ćwierkają o obniżeniu prędkości maksymalnej na > terenie ZLK Poznań, a i po naszej stronie nie jest już tak dobrze, > jak jeszcze rok temu.
Choćby rozjazd na Reptowie w kierunku Stargardu (ten, na którym kiedyś wykoleił się Barbakan)... Już od dłuższego czasu pociągi zwalniają przed nim niemal do zera, ostrożnie się przetaczają i jadą dalej.
-- Stacja: współpracownik redakcji :D
Następna stacja: kto wie...?
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez marko 4
> Że nadodrzanka jest równie ważna jak linia poznańska, ja > oczywiście patrzę pod kątem pasażerów i ich liczby
Hahaha, to weź w ogóle zawieś przewozy na wszystkich liniach i zostaw Poznańską. Niech do Stargardu co 5 minut jedzie kibel. Albo lepiej, dogadaj się z IC i niech składy IC targają oprócz swoich wagonów kible. W ogóle w całej Polsce powinno się tak zrobić. Będą dwie linie - północ - południe i dwie wschód - zachód i wystarczy. Reszta kraju to zaścianek, bo nie ma tak ważnych linii kolejowych.
wysłane przez wojtazz 42
> Niech do Stargardu co 5 minut jedzie kibel.
Jeżeli będzie to uzasadnione potokami to jak najbardziej :) W ścisłym szczycie, w nowym r.j. będą pociągi do i z Stargardu co 15 minut albo 10 a jak się wpasuje jakiś pociąg IC to może i czasem wyjdzie te 5 minut jak jeden pojedzie se przez Wstowo a drugi przez SPC