Forum
SA110/SA112 - co z nimi?
wysłane przez Mareczek 5
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez lukien213
> Jak w temacie, co się dzieje z ww. taborem? Jakieś kasacje, > przekazanie do muzeum?
Byłem w Kołobrzegu ostatnio, to stały na terenie lokomotywowni "w całości". Czy wszystkie? Nie wiem. Może miejscowi się wypowiedzą odnośnie ilości.
Przy okazji, stoją tam też EN57 chyba do kasacji. Może ktoś i ich numerki zobaczy?
wysłane przez arctodus1111
Czasami bywam w okolicy lokomotywowni, i z tego co zaobserwowałem, to praktycznie nic się z nimi nie dzieje.
> Przy okazji, stoją tam też EN57 chyba do kasacji. Może ktoś > i ich numerki zobaczy?
Co do tych EN'ek, to podczas wizyty na lokomotywowni z okazji "Pirata" zapytałem się o ich los pracownika. Miał być planowany przetarg na ich kasację (dwa żółte i chyba 063), ale bardziej prawdopodobną dla mnie wersją ich przyszłości jest modernizacja.
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez margor
> Byłem w Kołobrzegu ostatnio, to stały na terenie > lokomotywowni "w całości". Czy wszystkie? Nie wiem. Może > miejscowi się wypowiedzą odnośnie ilości.
Pod koniec marca cały wachlarz obrotnicy był zajęty "Helmutami". Człony SA112 ustawione były na torze równoległym do suwnic bramowych MEC-u. > Przy okazji, stoją tam też EN57 chyba do kasacji. Może ktoś > i ich numerki zobaczy?
Czy do kasacji, ciężko powiedzieć. Kasacja już była w SPC i np. EN57-690 ściągnęli z Kołobrzegu do Szczecina.
Na pewno potwierdzam obecność EN57-1427.
wysłane przez margor
wysłane przez pioko17 38
> Jak w temacie, co się dzieje z ww. taborem? Jakieś kasacje, > przekazanie do muzeum?
Może Koleje Śląskie kupią? :D
wysłane przez arctodus1111
> Może Koleje Śląskie kupią? :D
A chcieliby się bawić w dopuszczenie do ruchu? Przecież to jest główny powód zaraz po kosztach eksploatacji, przez który zostały wycofane :)
IZ Szczecin, ISE Koszalin.