Forum
Kolejny kołobrzeski "wiązar" odpoczywa na "żeberku"
wysłane przez torzo
Pozdrawiam.
wysłane przez pioko17 38
> Czy ktoś posiada informacje na temat jakie numery posiadał > ten pojazd wcześniej? I do jakiej firmy należy? Mam problem > z rozszyfrowaniem tego.
To był pojazd przeznaczony na rynek przemysłowy i od początku ma ten numer. Wyprodukowany w 1976 roku, do 2010 należał do Huty Cynku w Miasteczku Śląskim, a teraz należy do NKN Usługi Kolejowe Projektowanie Budownictwo Transport w Szczecinie.
wysłane przez torzo
> To był pojazd przeznaczony na rynek przemysłowy i od > początku ma ten numer. > Wyprodukowany w 1976 roku, do 2010 należał do Huty Cynku w > Miasteczku Śląskim, a teraz należy do NKN Usługi > Kolejowe Projektowanie Budownictwo Transport w Szczecinie.
A na czym bazujesz te informacje, iż należy do NKN?
-- Pozdrawiam, TT.
Pozdrawiam.
wysłane przez pioko17 38
> A na czym bazujesz te informacje, iż należy do NKN?
http://www.kolejowaklatka.org/ Najlepsze źródło w internecie
wysłane przez torzo
> torzo napisał(a):
> > A na czym bazujesz te informacje, iż należy do NKN? > > http://www.kolejowaklatka.org/ > Najlepsze źródło w internecie
Stronę znam doskonale, jednakże czy te informacje są miarodajne? Np. jeśli chodzi o kwestię 384 czy nie są one sprzeczne ze stanem na dzień dzisiejszy?
-- Pozdrawiam, TT.
Pozdrawiam.
wysłane przez pioko17 38
> Stronę znam doskonale, jednakże czy te informacje są miarodajne? > Np. jeśli chodzi o kwestię 384 czy nie są one sprzeczne ze stanem > na dzień dzisiejszy?
Do tej pory wszystkie informacje których tu szukałem okazywały się wiarygodne. Jest jeszcze jedna stronka w sieci z ilostanami, ale ta dopiero się rozwija i serii 401Da jeszcze nie ma.