Forum

To były ostatnie chwile tej "doczepy"

zdjęcie
To były ostatnie chwile tej "doczepy"
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez margor

Przypomina mi to analogiczną sytuację sprzed około 20 lat - złomowanie na wachlarzu obrotnicy pojazdów serii SN61. A życie toczy się dalej...

wysłane przez sulzer

margor napisał(a):

> Przypomina mi to analogiczną sytuację sprzed około 20 lat > - złomowanie na wachlarzu obrotnicy pojazdów serii SN61. A > życie toczy się dalej...

A wyobraź sobie, że za X lat ktoś będzie wzdychał przy takich scenach z udziałem SA136, SA139... Na tą chwilę to czysto futurystyczne wizje, ale nie sądzę, by taki moment nigdy nie nadszedł, chyba że nadejdą czasy, że materiały stosowane do modernizacji jednostek cechować się będą właściwościami, które będą znacząco przedłużać zdolność eksploatacyjną pojazdu.

-- Kolejowy licznik kilometrów 2013 : 8859km
www.zkmk.org
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez margor

sulzer napisał(a):

> chyba że nadejdą czasy, > że materiały stosowane do modernizacji jednostek cechować > się będą właściwościami, które będą znacząco > przedłużać zdolność eksploatacyjną pojazdu.

Czyli takie, z jakich za czasów niemieckich zbudowano wspomnianą obrotnicę :)

wysłane przez stoch

Jako ciekawostka. Dwa składy czekają właśnie na złomowisku na warszawskich Odolanach na rozbiórkę.

wysłane przez kasper1 35

stoch napisał(a):
Jako ciekawostka. Dwa składy czekają właśnie na złomowisku na warszawskich Odolanach na rozbiórkę.

Szkoda, że zaprzepaszczono szansę na pociąg retro złożony SA110 z powodu sprzedaży na złom "po kryjomu" trzy lata temu.

Najlepszy autobus na świecie - Neoplan N4021td