Forum
RJ 2016/17
wysłane przez lukaszenko 16
wysłane przez kenia225
> Z racji że nikt jeszcze tego tematu nie poruszał to > zapraszam do dyskusji na temam nowego rozkładu jazdy. > Piszcie swoje uwagi, spostrzeżenia, co o nim sądzicie. > Ja zacznę od nowości(a w zasadzie powrotu do przeszłości) > jaką są 2 pociągi TLK wzdłuż nadodrzanki: > - TLK Swarożyc relacji Szczecin - Wrocław > - TLK Światowid relacji Szczecin - Katowice.
Wiecie może czy Darłowo wróci na sezon letni.
wysłane przez wojtazz 42
> Wiecie może czy Darłowo wróci na sezon letni.
Nie, nie wróci.
wysłane przez Mareczek 5
> Z racji że nikt jeszcze tego tematu nie poruszał to > zapraszam do dyskusji na temam nowego rozkładu jazdy. > Piszcie swoje uwagi, spostrzeżenia, co o nim sądzicie.
Całoroczny pociąg TLK przez Kalisz Pomorski, Wałcz. Wyjazd ze Szczecina po 5, przyjazd od Piły ok. 8, powrót z Piły ok. 20:30, w Szczecinie po 23. Kolejną ciekawostką jest obsługa trakcyjna. Połączenie ma obsługiwać "nurek" - czeska lokomotywa o oznaczeniu 754.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez marko 4
> Z racji że nikt jeszcze tego tematu nie poruszał to > zapraszam do dyskusji na temam nowego rozkładu jazdy. > Piszcie swoje uwagi, spostrzeżenia, co o nim sądzicie.
Świnoujście dostaje dość ciekawą ofertę czterech całorocznych pociągów. Oprócz EIC Mewa i TLK Uznam, dostaje jeszcze TLK Matejko do Przemyśla i IC Barnim do Katowic. Choć jak znam życie wydłużenie tych dodatkowych dwóch pociągów nie miało na celu poprawy oferty, tylko związane jest z dość tragiczną sytuacją na Zaleskich Łęgach, gdzie miejsca już praktycznie nie ma na nic, a planowana przebudowa zacznie się podobno dopiero na wiosnę. No i po latach powraca pośpieszny przez prawie cały "Ostbahn".
wysłane przez Ferrix 8
> Świnoujście dostaje dość ciekawą ofertę czterech > całorocznych pociągów. Oprócz EIC Mewa i TLK Uznam, dostaje > jeszcze TLK Matejko do Przemyśla i IC Barnim do Katowic.
Matejko będzie miał wagony do Zamościa ;)
Szczecin zyskuje także bezpośrednie połączenia z takimi miastami jak Ostrów Wlkp., Kluczbork (dzienny), Suwałki, Piotrków Tryb., Częstochowa (1 do głównej, 2 do Stradomia), Zawiercie oraz Kielce ("Haller" do Zakopanego, tylko sezonowo i przyjazd w nocy).
W Choszcznie będzie się zatrzymywać EIC "Mewa".
Wracają stare nazwy: Włókniarz (do Łodzi Fabrycznej), Portowiec (do Katowic), Podlasiak, Barbakan, Przemyślanin, Uznam.
-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...
STMKŻ
wysłane przez lukaszenko 16
> [ciach]
Odpowiadając sam sobie dodam jeszcze, że poranny pociąg Kostrzyn - Zielona Góra zostaje wydłużony i będzie on teraz jechał w relacji Szczecin - Zielona Góra, co daje łącznie 3 pełne pary pociągów regio na tej strasie, a nie tak jak było to obecnie takie 2,5. No i oczywiście dwie TLKi wspomniane wyżej, więc 5 pociągów na tej trasie wygląda już zdecydowanie lepiej.
wysłane przez wojtazz 42
> lukaszenko napisał(a):
> > [ciach] > > Odpowiadając sam sobie dodam jeszcze, że poranny pociąg > Kostrzyn - Zielona Góra zostaje wydłużony i będzie on teraz > jechał w relacji Szczecin - Zielona Góra,
To jest połączenie pociągów 88520 Szczecin Gł. - Kostrzyn z 87600 Kostrzyn - Zielona Góra.
wysłane przez lukaszenko 16
> To jest połączenie pociągów 88520 Szczecin Gł. - Kostrzyn z > 87600 Kostrzyn - Zielona Góra.
Fakt, teraz to zauważyłem. Co nie zmienia faktu że teraz ma to sens, bo aktualnie te pociągi nie mają ze sobą skomunikowania co jest chore, ale od grudnia się to zmieni na całe szczęście.
wysłane przez wojtazz 42
> wojtazz napisał(a):
> > To jest połączenie pociągów 88520 Szczecin Gł. - Kostrzyn z > > 87600 Kostrzyn - Zielona Góra. > > Fakt, teraz to zauważyłem. Co nie zmienia faktu że teraz ma to > sens, bo aktualnie te pociągi nie mają ze sobą skomunikowania co > jest chore, ale od grudnia się to zmieni na całe szczęście.
Nie mają skomunikowania bo oba pełnią różne funkcje na swoich odcinkach a w nowym rozkładzie dzięki kilkuminutowym przesunięciom udało się to połączyć w jeden pociąg i może nie będą te przesunięcia bardzo odczuwalne dla pasażerów.
wysłane przez lukaszenko 16
> Nie mają skomunikowania bo oba pełnią różne funkcje na swoich > odcinkach a w nowym rozkładzie dzięki kilkuminutowym przesunięciom > udało się to połączyć w jeden pociąg i może nie będą te > przesunięcia bardzo odczuwalne dla pasażerów.
No 87600 to nie wiem jaką funkcję obecnie pełni, bo przy obecnym rozkładzie to chyba tylko dla ludzi jadących do Zielonej Góry załatwić coś w urzędzie, a raczej dużo tych osób nie ma. No i brak tego skomunikowania też robił swoje. Teraz powinno się to polepszyć.
wysłane przez wojtazz 42
> No 87600 to nie wiem jaką funkcję obecnie pełni, bo przy obecnym > rozkładzie to chyba tylko dla ludzi jadących do Zielonej Góry > załatwić coś w urzędzie, a raczej dużo tych osób nie ma. No i > brak tego skomunikowania też robił swoje. Teraz powinno się to > polepszyć.
Jak wynika z badań zbiera ludzi po trasie i zawsze kilkadziesiąt osób do Zielonej Góry dojeżdża.
wysłane przez Mareczek 5
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids