Forum

Zachęcą do podróży koleją - nowe perony między Stargardem a Szczecinem

Podróżni mogą już korzystać z wygodnych peronów na zachodniopomorskich stacjach i przystankach m.in. w Choszcznie i Szczecinie Zdunowie. To efekt inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na trasie z Poznania do Szczecina. Projekt za ponad 4 mld zł realizowany przy współfinansowaniu z programu unijnego CEF „Łącząc Europę”.

Wiem, że artykuł jest kopiowany ze strony PLKi, ale w tytule jest błąd. W artykule mowa m. in. o peronach w Starym Klukomie, Choszcznie czy nawet Drawinach, a one między Stargardem a Szczecinem nie leżą.
Post został wyedytowany przez autora.
pioko17 napisał(a):
Wiem, że artykuł jest kopiowany ze strony PLKi, ale w tytule jest błąd. W artykule mowa m. in. o peronach w Starym Klukomie, Choszcznie czy nawet Drawinach, a one między Stargardem a Szczecinem nie leżą.

Myślę, że doskonale wiesz po co takie artykuły się tworzy. Ich odbiorcami nie są miłośnicy kolei, którzy wiedzą gdzie co jest położone czy też w jakim stadium remontu się znajduje, tylko przypadkowi zjadacze netu. Dla nich bajeczki o wszechmocnych remontach czy też modernizacjach dość łatwo stają się realne i wyobrażają sobie Bóg wie co.

Dla mnie najlepszą beką tego remontu jest wymiana torów na szlakach na których te same tory były wymieniane całkowicie w 2017 roku. Tego już nikt nigdzie nie napisze. Strzał w stopę byłby niezły. ;)
Pepe napisał(a):
Dla mnie najlepszą beką tego remontu jest wymiana torów na szlakach na których te same tory były wymieniane całkowicie w 2017 roku. Tego już nikt nigdzie nie napisze. Strzał w stopę byłby niezły. ;)

Oni się wtedy tłumaczyli, że są to roboty wyprzedzające, mające potem skrócić czas realizacji, który był zagrożony. Nie wiem jak na odcinku szczecińskim, ale na poznańskim, faktycznie po modernizacji wykorzystano ponownie podkłady z 2017 roku.
pioko17 napisał(a):
Oni się wtedy tłumaczyli, że są to roboty wyprzedzające, mające potem skrócić czas realizacji, który był zagrożony. Nie wiem jak na odcinku szczecińskim, ale na poznańskim, faktycznie po modernizacji wykorzystano ponownie podkłady z 2017 roku.

Najdokładniej obserwuje remont na odcinku Dąbie - Stargard, na pierwszym torze do Reptowa było wymieniane wszystko, łącznie z podsypką.
Pepe napisał(a):
Najdokładniej obserwuje remont na odcinku Dąbie - Stargard, na pierwszym torze do Reptowa było wymieniane wszystko, łącznie z podsypką.

A to na Dąbie - Stargard w ogóle robiono roboty wyprzedzające? Coś mi świta że jeden tor na pewnym odcinku był do samej modernizacji na drewnie, ale może jestem w błędzie.
pioko17 napisał(a):
A to na Dąbie - Stargard w ogóle robiono roboty wyprzedzające? Coś mi świta że jeden tor na pewnym odcinku był do samej modernizacji na drewnie, ale może jestem w błędzie.

Żeby nie szukać daleko.
https://kolej.mkm.szczecin.pl/zdjecia/1574888159/wymiana-toru-2017-modernizacja-linii-2019-polska-to-jednak-bogaty-kraj
Pepe napisał(a):
Żeby nie szukać daleko.
https://kolej.mkm.szczecin.pl/zdjecia/1574888159/wymiana-toru-2017-modernizacja-linii-2019-polska-to-jednak-bogaty-kraj

Akurat to drewno było chyba na torze nr 1 w okolicach Grzędzic OIDP. ;)
pioko17 napisał(a):
Akurat to drewno było chyba na torze nr 1 w okolicach Grzędzic OIDP. ;)

Grzędzice też robili, bo 2 razy zamykali przejazd kojarzę.