Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Urządzenie przeciwpełzne
wysłane przez Bodek
Dla uściślenia wypada dodać, że są to urządzenia typowo rozjazdowe, zabezpieczające iglice przed pełzaniem wzdłużnym, które może być wywołane np. przez hamujący tabor. W torach szlakowych opórki wyglądają zupełnie inaczej.
wysłane przez MaK
Bodek napisał(a):
> Dla uściślenia wypada dodać, że są to urządzenia typowo > rozjazdowe, zabezpieczające iglice przed pełzaniem > wzdłużnym, które może być wywołane np. przez hamujący > tabor. > W torach szlakowych opórki wyglądają zupełnie inaczej.
Jak również to, że stosowane są głównie w szynach typu UIC60 o szerokości 1435 mm, a sposób i dokładne miejsce ich montowania określa tylko i wyłącznie firma która produkuje daną półzwrotnice.
Część czopowa urządzenia, może przesunąć się o +/- 7 milimetrów w części widłowej, uwzględniając dokładność +/- 2 milimetrów ze względu na rozszerzalność temperaturową ciał stałych. :)
-- SW -> SL -> Rg -> Psychiatryk...
> Dla uściślenia wypada dodać, że są to urządzenia typowo > rozjazdowe, zabezpieczające iglice przed pełzaniem > wzdłużnym, które może być wywołane np. przez hamujący > tabor. > W torach szlakowych opórki wyglądają zupełnie inaczej.
Jak również to, że stosowane są głównie w szynach typu UIC60 o szerokości 1435 mm, a sposób i dokładne miejsce ich montowania określa tylko i wyłącznie firma która produkuje daną półzwrotnice.
Część czopowa urządzenia, może przesunąć się o +/- 7 milimetrów w części widłowej, uwzględniając dokładność +/- 2 milimetrów ze względu na rozszerzalność temperaturową ciał stałych. :)
-- SW -> SL -> Rg -> Psychiatryk...