Forum

Pociągi bardzo regionalne

Zamiast osobowych pociągi REGIO, więcej popularnych interRegio oraz połączeń "kąpielowych" latem, lojalnościowa REGIOkarta - to najważniejsze zmiany, które wprowadza spółka Przewozy Regionalne wraz z nowym rozkładem jazdy. Będzie on obowiązywał od najbliższej niedzieli. W "Kurierze" zamieścimy go w środę, 16 grudnia.

wysłane przez qba111

Tak tutaj czytając zmiany idą w dobrą stronę. Automaty biletowe na stacjach, terminale w pociągach, różne nowe ulgi...

"Nowością będą szybkie i tanie pociągi interRegio ze Szczecina do Warszawy, Krakowa i Gdyni. Latem takie będą jeździć między Świnoujściem a Krakowem, Wrocławiem i stolicą."

No bardzo ciekawe, szczególnie słowo szybkie. Bo taniej będzie na pewno ale niestety przepłacimy to komfortem. Czym zamierzają to obsługiwać?

PS. Ciekawe jakie niespodzianki szykuje nam IC.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Lukasy

qba111 napisał(a):

> No bardzo ciekawe, szczególnie słowo szybkie. Bo taniej > będzie na pewno ale niestety przepłacimy to komfortem. Czym > zamierzają to obsługiwać?

Gdynia ponoć na EN57, Kraków na ED72, a Warszawa na piętrusach.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez zack1989 12

Lukasy napisał(a):

> Gdynia ponoć na EN57, Kraków na ED72, a Warszawa na > piętrusach.

Mam nadzieję, że wszystkie EDki będą miały miękkie siedzenia. Bo inaczej to będzie klęska... Do Krakowa będzie jechał przez Wrocław czy przez Ostrów?

"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"

wysłane przez Lukasy

zack1989 napisał(a):

> Mam nadzieję, że wszystkie EDki będą miały miękkie > siedzenia. Bo inaczej to będzie klęska...

EDków w kraju jest dość mało, więc niestety nikt nie zagwarantuje EDka na każdym kursie w razie awarii. Wrocław awaryjnie potrafił na 6840 wystawiać plastikowego trupa 980, więc nie oczekujmy zbyt wiele.

> Do Krakowa będzie jechał przez Wrocław czy przez Ostrów?

Przez Ostrów. A żeby było ciekawiej, to z Lublińca do Katowic nie pojedzie przez Tarnowskie Góry, a przez Krupski Młyn i Gliwice ;-)

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez zack1989 12

Lukasy napisał(a):

> Przez Ostrów. A żeby było ciekawiej, to z Lublińca do Katowic > nie pojedzie przez Tarnowskie Góry, a przez Krupski Młyn i > Gliwice ;-)

Myślę, że bardziej opłacalne byłoby, gdyby jechał przez Wrocław, ale dodatkowe połączenie Szczecina z Ostrowem, a tym bardziej Gliwicami, też dobre :-)

"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"

wysłane przez Lukasy

zack1989 napisał(a):

> Myślę, że bardziej opłacalne byłoby, gdyby jechał przez > Wrocław, ale dodatkowe połączenie Szczecina z Ostrowem, a tym > bardziej Gliwicami, też dobre :-)

Do Wrocławia tudzież przez Wrocław narobiło się w rozkładzie nieco tych TLK, więc będzie w czym wybierać ;-)

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez MarcinB

zack1989 napisał(a):

> Myślę, że bardziej opłacalne byłoby, gdyby jechał przez > Wrocław, ale dodatkowe połączenie Szczecina z Ostrowem, a tym > bardziej Gliwicami, też dobre :-)

Na 100% jestem pewien, że nie będzie narzekał na brak pasażerów i to w obydwie strony jazdy. Poza tym jak napisał Lukasy, wszystkie przez Wrocław to trochę bez sensu by było.

-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...

wysłane przez lukaszenko 16

Mr_Reaper napisał(a):

> Na 100% jestem pewien, że nie będzie narzekał na brak pasażerów i > to w obydwie strony jazdy. Poza tym jak napisał Lukasy, wszystkie > przez Wrocław to trochę bez sensu by było.

Za to przez Zieloną Górę rano do Szczecina nie ma żadnego pociągu, więc może chociaż jeden pociąg pojedzie "Nadodrzanką"(nie mówię o TLK ale chociaż o InterRegio).

-- Robiła babcia na drutach, przejechał tramwaj i spadła...

wysłane przez Kriz8

lukaszenko napisał(a):

> Za to przez Zieloną Górę rano do Szczecina nie ma żadnego pociągu, > więc może chociaż jeden pociąg pojedzie "Nadodrzanką"(nie > mówię o TLK ale chociaż o InterRegio).

Ale po co pociąg, który będzie wlókł się niemiłosiernie tak jak każdy inny osobowy i tylko generował dodatkowe straty. Bez przywrócenia sensownej prędkości na całej "Nadodrzance", dzienny "szybki" pociąg nie ma tam racji bytu moim zdaniem. A poranne połączenie jest, tylko że z kilkuminutową przesiadką w Rzepinie. Podziękuj za to marszałkowi lubuskiemu, bo rok czy dwa lata temu poranna osobówka do Szczecina rozpoczynała bieg w Zielonej Górze a obecnie zaczyna w Rzepinie. Przy dwóch pociągach wyjeżdżających z Zielonej Góry w krótkim odstępie czasu bardziej potrzebne czy może "prestiżowe" okazało się połączenie do Frankfurtu n/O. I przy pierwszej korekcie osobówkę skrócono do Rzepina.

-- Drogie dzieci, pora już dorosnąć.

Pokemony atakują...

wysłane przez Mareczek 5

zack1989 napisał(a):

> Myślę, że bardziej opłacalne byłoby, gdyby jechał przez > Wrocław, ale dodatkowe połączenie Szczecina z Ostrowem, a tym > bardziej Gliwicami, też dobre :-)

Do Wrocławia także można dojechać IR, ale z przesiadką w Poznaniu. Ze Szczecina IR do Warszawy (6:45), w Poznaniu jesteśmy 9:10 i przesiadamy się na IR do Przemyśla, 9:15 odjazd. Do Wrocławia przyjeżdżamy 11:34.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Lukasy

Mareczek napisał(a):

> Do Wrocławia także można dojechać IR, ale z przesiadką w Poznaniu. > Ze Szczecina IR do Warszawy (6:45), w Poznaniu jesteśmy 9:10 i > przesiadamy się na IR do Przemyśla, 9:15 odjazd. Do Wrocławia > przyjeżdżamy 11:34.

I ponoć w razie obsuwy skomunikowanie gwarantowanie. Wiadomo jednak, że pasażer przesiadek nie lubi i każdemu się nie dogodzi.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/