Forum

Zmiana polityki transportowej PKP Cargo powoduje, iż...

zdjęcie
Zmiana polityki transportowej PKP Cargo powoduje, że "siódemka" na "trzebieskiej" staje się codziennością
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
No właśnie, co się stało, że zamiast standardowych byków pojawiają się "siódemki"?

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
paki napisał(a):

> No właśnie, co się stało, że zamiast standardowych > byków pojawiają się "siódemki"?

Wykorzystanie taboru i niższe koszty chociażby w samej PLK.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez pioko17 38

A ma ktoś może informację, czy może z tej okazji EU07-359 i EU07-503 po zakończeniu umowy z Kolejami Mazowieckimi wrócą do CT Szczecin?

wysłane przez Sakorius

pioko17 napisał(a):

> A ma ktoś może informację, czy może z tej okazji EU07-359 > i EU07-503 po zakończeniu umowy z Kolejami Mazowieckimi > wrócą do CT Szczecin?

A dlaczego miałyby tu powrócić, skoro należą do CT w Skarżysku?

wysłane przez pioko17 38

Sakorius napisał(a):

> A dlaczego miałyby tu powrócić, skoro należą do CT w > Skarżysku?

Gdyż obecnie obsługują one linie Kolei Mazowieckich z push-pullami. Bodaj w październiku kończy się umowa między KM a Cargo na dzierżawę tych lokomotyw. A w końcu trafiły one tam tylko w tym celu.

-- Moje 3 urodziny na KOMIS-ie xD

wysłane przez Sakorius

pioko17 napisał(a):

> Gdyż obecnie obsługują one linie Kolei Mazowieckich z > push-pullami.(...)

Wiem o tym, każdy o tym wie, przecież Cargo nie malowało by swoich loków w barwy KM dla jaj.

> (...) A w końcu trafiły one tam tylko w tym celu.

Aha, czyli CT Skarżysko nie obsługuje żadnych pociągów towarowych, tylko ma lokomotywy specjalnie dla KM...

Przecież jak siódemki przestaną jeździć w KM, to znajdzie się dla nich zatrudnienie w przewozach towarowych w tamtym rejonie.

wysłane przez pioko17 38

Sakorius napisał(a):

> przecież Cargo nie malowało by > swoich loków w barwy KM dla jaj.

One są oblepione tylko folią, którą można zawsze zdjąć.

> Aha, czyli CT Skarżysko nie obsługuje żadnych pociągów > towarowych, tylko ma lokomotywy specjalnie dla KM... > > Przecież jak siódemki przestaną jeździć w KM, to znajdzie się > dla nich zatrudnienie w przewozach towarowych w tamtym rejonie.

Wątpię, żeby akurat tam były najbardziej potrzebne siódemki, skoro jest o wiele więcej miejsc, np. Szczecin, które bardziej ich potrzebują.

-- Moje 3 urodziny na KOMIS-ie xD

wysłane przez Sakorius

pioko17 napisał(a):

> One są oblepione tylko folią, którą można zawsze zdjąć.

Tak, są oklejone, pomyłka.

> Wątpię, żeby akurat tam były najbardziej potrzebne siódemki, > skoro jest o wiele więcej miejsc, np. Szczecin, które bardziej ich > potrzebują.

A w jakim sensie Szczecin, bardziej potrzebuje siódemek w ruchu towarowym niż Skarżysko?

wysłane przez pioko17 38

Sakorius napisał(a):

> A w jakim sensie Szczecin, bardziej potrzebuje siódemek w ruchu > towarowym niż Skarżysko?

W tamtych rejonach przewozi się więcej ciężkich towarów, które w stanie są pociągnąć tylko ET22, czy ET41. Lekkie towarowce tam nie występują. Tam monopol mają byczki. ;)

wysłane przez Sakorius

pioko17 napisał(a):

> W tamtych rejonach przewozi się więcej ciężkich towarów, które w > stanie są pociągnąć tylko ET22, czy ET41. Lekkie towarowce tam nie > występują. Tam monopol mają byczki. ;)

Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?

Nadal nie rozumiem Twojego błagania o powrót siódemek do macierzy. One przecież nie zostały wypożyczone do Skarżyska, tylko przeniesione. Są własnością tamtejszego CT. Idąc Twoim tokiem rozumowania - dlaczego CT w Poznaniu nie odda ex. szczecińskiej 07-470?

wysłane przez pioko17 38

Sakorius napisał(a):

> dlaczego CT w Poznaniu nie odda ex. szczecińskiej > 07-470?

Ją też mogliby zwrócić. W końcu PKP Cargo niedługo wypowiada umowę PRom na obsługę połączeń, to nie będzie już tam potrzebna.

wysłane przez marko 4

Sakorius napisał(a):

> Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby > mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa > niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, > które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?

Jest masa niewykorzystanych byków, bo i jest masa pociągów nie przekraczających 1400 ton. Więc na co w takim pociągu potrzebny jest byk, jak można zastąpić go siódemką i jeszcze mniej zapłacić. Poza tym te siódemki są wielkopolskie i obsługują w większości sztywniaki z Franowa do SPC i jak nie ma co z nią dalej zrobić po przyjeździe, to czemu nie miałaby obsłużyć jakiegoś lekkiego brutta do Chemii czy Glinek albo Świnoujścia.

-- Ten trzeci i najgłupszy...