Forum
Zmiana polityki transportowej PKP Cargo powoduje, iż...
wysłane przez paki
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez Mareczek 5
> No właśnie, co się stało, że zamiast standardowych > byków pojawiają się "siódemki"?
Wykorzystanie taboru i niższe koszty chociażby w samej PLK.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Sakorius
> A ma ktoś może informację, czy może z tej okazji EU07-359 > i EU07-503 po zakończeniu umowy z Kolejami Mazowieckimi > wrócą do CT Szczecin?
A dlaczego miałyby tu powrócić, skoro należą do CT w Skarżysku?
wysłane przez pioko17 38
> A dlaczego miałyby tu powrócić, skoro należą do CT w > Skarżysku?
Gdyż obecnie obsługują one linie Kolei Mazowieckich z push-pullami. Bodaj w październiku kończy się umowa między KM a Cargo na dzierżawę tych lokomotyw. A w końcu trafiły one tam tylko w tym celu.
-- Moje 3 urodziny na KOMIS-ie xD
wysłane przez Sakorius
> Gdyż obecnie obsługują one linie Kolei Mazowieckich z > push-pullami.(...)
Wiem o tym, każdy o tym wie, przecież Cargo nie malowało by swoich loków w barwy KM dla jaj.
> (...) A w końcu trafiły one tam tylko w tym celu.
Aha, czyli CT Skarżysko nie obsługuje żadnych pociągów towarowych, tylko ma lokomotywy specjalnie dla KM...
Przecież jak siódemki przestaną jeździć w KM, to znajdzie się dla nich zatrudnienie w przewozach towarowych w tamtym rejonie.
wysłane przez pioko17 38
> przecież Cargo nie malowało by > swoich loków w barwy KM dla jaj.
One są oblepione tylko folią, którą można zawsze zdjąć.
> Aha, czyli CT Skarżysko nie obsługuje żadnych pociągów > towarowych, tylko ma lokomotywy specjalnie dla KM... > > Przecież jak siódemki przestaną jeździć w KM, to znajdzie się > dla nich zatrudnienie w przewozach towarowych w tamtym rejonie.
Wątpię, żeby akurat tam były najbardziej potrzebne siódemki, skoro jest o wiele więcej miejsc, np. Szczecin, które bardziej ich potrzebują.
-- Moje 3 urodziny na KOMIS-ie xD
wysłane przez Sakorius
> One są oblepione tylko folią, którą można zawsze zdjąć.
Tak, są oklejone, pomyłka.
> Wątpię, żeby akurat tam były najbardziej potrzebne siódemki, > skoro jest o wiele więcej miejsc, np. Szczecin, które bardziej ich > potrzebują.
A w jakim sensie Szczecin, bardziej potrzebuje siódemek w ruchu towarowym niż Skarżysko?
wysłane przez pioko17 38
> A w jakim sensie Szczecin, bardziej potrzebuje siódemek w ruchu > towarowym niż Skarżysko?
W tamtych rejonach przewozi się więcej ciężkich towarów, które w stanie są pociągnąć tylko ET22, czy ET41. Lekkie towarowce tam nie występują. Tam monopol mają byczki. ;)
wysłane przez Sakorius
> W tamtych rejonach przewozi się więcej ciężkich towarów, które w > stanie są pociągnąć tylko ET22, czy ET41. Lekkie towarowce tam nie > występują. Tam monopol mają byczki. ;)
Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?
Nadal nie rozumiem Twojego błagania o powrót siódemek do macierzy. One przecież nie zostały wypożyczone do Skarżyska, tylko przeniesione. Są własnością tamtejszego CT. Idąc Twoim tokiem rozumowania - dlaczego CT w Poznaniu nie odda ex. szczecińskiej 07-470?
wysłane przez pioko17 38
> dlaczego CT w Poznaniu nie odda ex. szczecińskiej > 07-470?
Ją też mogliby zwrócić. W końcu PKP Cargo niedługo wypowiada umowę PRom na obsługę połączeń, to nie będzie już tam potrzebna.
wysłane przez marko 4
> Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby > mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa > niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, > które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?
Jest masa niewykorzystanych byków, bo i jest masa pociągów nie przekraczających 1400 ton. Więc na co w takim pociągu potrzebny jest byk, jak można zastąpić go siódemką i jeszcze mniej zapłacić. Poza tym te siódemki są wielkopolskie i obsługują w większości sztywniaki z Franowa do SPC i jak nie ma co z nią dalej zrobić po przyjeździe, to czemu nie miałaby obsłużyć jakiegoś lekkiego brutta do Chemii czy Glinek albo Świnoujścia.
-- Ten trzeci i najgłupszy...