Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zmiana polityki transportowej PKP Cargo powoduje, iż...
wysłane przez marko 4
Sakorius napisał(a):
> Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby > mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa > niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, > które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?
Jest masa niewykorzystanych byków, bo i jest masa pociągów nie przekraczających 1400 ton. Więc na co w takim pociągu potrzebny jest byk, jak można zastąpić go siódemką i jeszcze mniej zapłacić. Poza tym te siódemki są wielkopolskie i obsługują w większości sztywniaki z Franowa do SPC i jak nie ma co z nią dalej zrobić po przyjeździe, to czemu nie miałaby obsłużyć jakiegoś lekkiego brutta do Chemii czy Glinek albo Świnoujścia.
-- Ten trzeci i najgłupszy...
> Przecież ET41 to to samo co 2xEU07, więc co stoi na przeszkodzie, aby > mogły tam ciągać ciężkie składy towarowe? U nas jest masa > niewykorzystanych byków, więc po co nam jeszcze dodatkowe EU07, > które będą mogły jeździć solo z paroma pociągami?
Jest masa niewykorzystanych byków, bo i jest masa pociągów nie przekraczających 1400 ton. Więc na co w takim pociągu potrzebny jest byk, jak można zastąpić go siódemką i jeszcze mniej zapłacić. Poza tym te siódemki są wielkopolskie i obsługują w większości sztywniaki z Franowa do SPC i jak nie ma co z nią dalej zrobić po przyjeździe, to czemu nie miałaby obsłużyć jakiegoś lekkiego brutta do Chemii czy Glinek albo Świnoujścia.
-- Ten trzeci i najgłupszy...