Forum
EN57-1505+908 jako pociąg osobowy nr 128 do Krzyża...
wysłane przez sulzer
-- Dzień dobry państwu,kontrola biletów ;)
wysłane przez Bodek
> Aż się łza w oku kręci na taki widok.Nie dość, że > dzisiaj już na zachodniopomorskich torowiskach (o ile > gdziekolwiek) nie da się ujrzeć "kibla" w takiej > kolorystyce, to jeszcze w takim zestawieniu.
Nie marudź, w każdy weekend (piątki i niedziele) na wielu pociągach jeżdżą po 2*EZT.
wysłane przez Lukasy
> Nie marudź, w każdy weekend (piątki i niedziele) na wielu > pociągach jeżdżą po 2*EZT.
Na których?
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez mmm
> Bodek napisał(a):
> > > Nie marudź, w każdy weekend (piątki i niedziele) na wielu > > pociągach jeżdżą po 2*EZT. > > Na których?
I dlaczego nie na 88524?
wysłane przez Bodek
> Lukasy napisał(a):
> > Bodek napisał(a):
> > > > > Nie marudź, w każdy weekend (piątki i niedziele) na wielu > > > pociągach jeżdżą po 2*EZT. > > > > Na których? > > I dlaczego nie na 88524?
Teraz numerów nie podam, ale jest cała gama pociągów rozkładowo wzmacnianych o drugą EZT w piątki i niedziele. Są takowe na trasach do Słupska, Kostrzyna i Zielonej Góry, Poznania, Wrocław - Kołobrzeg oraz jeden do Świnoujścia w poniedziałki (przyjazd 7:16). Oczywiście że to nie jest masowa ilość, ale teraz potrzeby przewozowe są dużo mniejsze niż to kiedyś bywało.
Akurat 88523 i 88524 zgodnie z RJ powinny mieć 2*EZT w D, a 88526 w 5.
wysłane przez MaK
[ciach]
Z tego co mnie pamięć nie myli, to 2xEN57 na D29-273 to: 88620 w (C) 88530 w 1-6 88637 w (C)
Ale to nie są wzmocnienia w stylu "ale dużo bydła na peronie", tylko obsada podwójna "bo nie ma jak kibla na szope ściągnąć". Pomijam fakt zamkniętych na kwadrat drugich jednostek...
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez Marcel
> Teraz numerów nie podam, ale jest cała gama pociągów rozkładowo > wzmacnianych o drugą EZT w piątki i niedziele. > Są takowe na trasach do Słupska, Kostrzyna i Zielonej Góry, > Poznania, Wrocław - Kołobrzeg oraz jeden do Świnoujścia w > poniedziałki (przyjazd 7:16). > Oczywiście że to nie jest masowa ilość, ale teraz potrzeby > przewozowe są dużo mniejsze niż to kiedyś bywało.
Z przykrością muszę stwierdzić, że kierunek Słupsk jest olewany, mam tutaj na myśli poc. 89124, który jest ewidentnie przepełniony w każdy piątek oraz tzw. "długie weekendy", a wystawiana jest solo EN57. To co się stało w minioną środę, to jakiś absurd. Już na stacji początkowej w Szczecinie tłok był taki, że ludzie stali dosłownie wszędzie. W Stargardzie wymiana pasażerów, oczekiwanie na IR Barbakan i tłok jeszcze większy. W moim przedsionku jechał starszy facet, który po ok godzinie stania na nogach zaczął mdleć, podejrzewano zawał itd. wiadomo jak to jest w panice, rozległy się krzyki pasażerów stojących obok. Całe szczęście, że to tylko omdlenie, ale stwierdzam, że gdyby faktycznie był to zawał przy takiej ilości ludzi stojących w przejściu, nie było możliwości powiadomienia drużyny konduktorskiej o zaistniałym fakcie. Ktoś chciał zadzwonić po karetkę do Chociwela, moim zdaniem bezsensu bez powiadomienia drużyny o tym fakcie a poinformować się nie dało ze względu na owy tłok. Nadmieniam, że drużyna wraz z 4-ma kontrolerami pojawiła się dopiero za stacją Łobez, gdzie mimo stojących ludzi można było już bez problemu się przecisnąć, sprawdzić i wystawić bilety. Ten starszy facet wysiadał akurat w Łobzie, więc chyba nawet nikt nie wiedział co się tam działo. W Świdwinie do EZT wsiadł kolejny spory tłum. Jedna jednostka to zdecydowanie za mało na 89124 tym bardziej, że nóż w kieszeni się otwiera widząc pustawy 87124 do Poznania w zestawieniu 2xEN57.
Jeżeli jest możliwość interwencji w tej sprawie aby w piątki i przed długimi weekendami wystawiać na 89124 2xEN57 jako pasażer tego 89124 byłbym niezmiernie wdzięczny. PS. Do tego wszystkiego brakuje chyba jeszcze mordobicia o miejsca, choć widziałem jak prawie do niej doszło kiedyś w osobowym Albatrosie między wściekłymi z braku miejsc siedzących pasażerami a kierownikiem pociągu :D
wysłane przez MaK
> przejściu, nie było możliwości powiadomienia drużyny > konduktorskiej o zaistniałym fakcie.
Jedynie co, to w takiej sytuacji pociągnąć trzeba za super dopalacz "kibla" (czyt. hamulec bezpieczeństwa).
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez lukien213
> Z przykrością muszę stwierdzić, że kierunek Słupsk jest olewany, > mam tutaj na myśli poc. 89124, który jest ewidentnie przepełniony w > każdy piątek oraz tzw. "długie weekendy", a wystawiana jest solo > EN57.
Ze Słupska jest podobnie. Na pociągu 89127 od bardzo dawna jeździ jedna jednostka. O ile w normalne dni jest znośnie (prawie wszystkie siedzenia zajęte), to w piątki i przed długimi weekendami jest masakra. W Koszalinie wsiada masa studentów. Pociąg jest nabity do granic możliwości. Ktoś mógłby interweniować i przed Bożym Narodzeniem wzmocnić część pociągów.
wysłane przez sulzer
> Nie marudź, w każdy weekend (piątki i niedziele) na wielu > pociągach jeżdżą po 2*EZT.
Nie marudziłbym, gdyby chociaż w niedziele puszczali z poznania 2 kible, przez samo napychanie się pociągu podczas trasy, pociąg nabiera sporych opóźnień, nie mówiąc o ilości ludzi w tak małym składzie. To jest nie do zniesienia.
-- Dzień dobry państwu,kontrola biletów ;)
wysłane przez Mariusz_W
> Nie dość, że dzisiaj już na zachodniopomorskich torowiskach (o ile > gdziekolwiek) nie da się ujrzeć "kibla" w takiej > kolorystyce, to jeszcze w takim zestawieniu.
Pamiętam jak ok. 2000 r. byłem w Międzyzdrojach na wakacje i kwatere miałem blisko przystanku. Z okna było widać koniec drogi i torowisko. Rzuciło mi się w oczy, że prawie wszystkie pociągi były w zestawieniu 3EN57. Sporadycznie 2EN57. Nie widziałem żadnego w zestawieniu 1EN57.