Forum
SA136-005 i 006 już na trasie
wysłane przez Mareczek 5
1) Można poznać jakieś szczegóły co do "dodatkowej obsługi", chociażby numery pociągów?
2) Jak w związku z powyższymi informacjami wygląda sytuacja z SA110? Rozpoczętę zostały jakieś kasacje/odstawienia?
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Bodek
> > 1) Można poznać jakieś szczegóły co do "dodatkowej > obsługi", chociażby numery pociągów? > > 2) Jak w związku z powyższymi informacjami wygląda > sytuacja z SA110? Rozpoczętę zostały jakieś > kasacje/odstawienia?
Co do punktu pierwszego odpowiem jutro po otrzymaniu potwierdzenia o zmianach od PR. Jeśli chodzi o Helmuty, to jeszcze trochę pojeżdżą. Kasacje się nie rozpoczęły, ale też nie wszystkie są jeszcze na chodzie z braku części i niecelowości ich zakupu.
wysłane przez Mareczek 5
> Jeśli chodzi o Helmuty, to jeszcze trochę pojeżdżą. > Kasacje się nie rozpoczęły, ale też nie wszystkie są > jeszcze na chodzie
Jeszcze? Reaktywacja? :) Helmuty będą miały stałe obiegi, czy zależne od humoru dyspozytora? Jeżeli stałe, to czy pod drutem też pojawią się 110-tki? :)
(Ale męczy...)
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Bodek
> Kilka pytań do autora: > > 1) Można poznać jakieś szczegóły co do "dodatkowej > obsługi", chociażby numery pociągów?
Od 1 września obowiązują nowe obiegi dla taboru spalinowego, obejmujące także linie zelektryfikowane.
Dla SA136 są 4 obiegi. W tym są 2 typowe "kołobrzesko-szczecineckie" po 798km (w tym jeden dwudniowy - z nocką w Runowie) oraz 2 obiegi dwudniowe spalinowo-elektryczne o długościach 697 i 1020 km. Ten pierwszy przewiduje obsługę popołudniowego Kg-Ko nr 89828 oraz Ko-SG 88731, później przejście na: 88146/88141 SG-Choszczno-SG w 1-4, 89136/89131 SG-Bi-SG w 5 i 6, a w 7 nocowanie na SWH. Następnego dnia powrót do Kołobrzegu przez Koszalin pociągami 88820 i 89825.
Drugi obieg łączony startuje w C jako 89822/89823 Kg-Ko-Kg a w pozostałe dni jako 89826 Kg-Ko, później jako 88729 Ko-SG, dalej 89428SG-Szczecinek (nocka) i powrót 89421 do SG i SWH. Następnie obsługa 88624/88629 i 88630/88635 SG-Gryfino-SG, dalej 88922 SG-Kamień Pom, kółeczko do Wysokiej i powrót do SG wieczornym 88933 i do szopy w Kg 88830.
Dla SA110 są 2 obiegi jednodniowe, w tym jeden obieg na dni "D" i drugi na "C". Zatem w ruchu musi być co najmniej 1 zespół SA110. W "C" pociągi Kg-SG-Kg 88733/88822 i 88727/88826, a w "D" podsył doGryfic w 88721, potem 88840 do Koszalina i dalej Ko-Kg 89823. Następnie takjak w "C" do SG 88727/88826.
Dla serii SA103/109 (wymagane 3 pojazdy w ruchu) obowiązują dwa obiegi - typowy jednodniowy "darłowski" (508km) oraz dwudniowy "kołobrzesko-kaliski" (758km).
Sporo tego się zrobiło, a to jeszcze nie koniec, bo od grudnia będzie prawdziwa kaszana :))
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> [ciach]
No i tą metodą wiemy już jakie obiegi mają jakie pojazdy. Wiec zapewne odpowiedziałeś na wiele pytań. Mi zostało jeszcze jedno. Na jakich pociągach Szczecin-Kołobrzeg-Szczecin jest podsył solowych pes na obieg "kaliski"?
wysłane przez Bodek
Na jakich pociągach Szczecin-Kołobrzeg-Szczecin > jest podsył solowych pes na obieg "kaliski"?
Rano z Kołobrzegu jako pociąg 88721 z Helmutem na przyprzęgu do Gryfic (Helmut wraca stamtąd do Koszalina jako 88840), a powrót w "D" o 10:50 z SG jako 88822, a w "C" jako 88832 o 8:43 z SG.
wysłane przez lukien213
> Dla serii SA103/109 (wymagane 3 pojazdy w ruchu) obowiązują > dwa obiegi - typowy jednodniowy "darłowski" (508km) oraz > dwudniowy "kołobrzesko-kaliski" (758km).
To jeszcze ja mam jedno pytanie: "na chodzie" są dalej dwa SA103? Jeśli tak, to co jeździ jako ten trzeci wymagany pojazd i na których pociągach?
wysłane przez Bodek
> > To jeszcze ja mam jedno pytanie: "na chodzie" są dalej dwa > SA103? Jeśli tak, to co jeździ jako ten trzeci wymagany pojazd > i na których pociągach?
Wszystkie SA103 są już na chodzie. Nie wiem jak będzie, gdy pierwsza 103 pójdzie na modernizację (klima). Może wejdzie w to helmut? Zobaczymy.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Wszystkie SA103 są już na chodzie. > Nie wiem jak będzie, gdy pierwsza 103 pójdzie na modernizację > (klima). Może wejdzie w to helmut? Zobaczymy.
No ale jesienią chyba wróci już SA109 po tej modernizacji.
wysłane przez Bodek
> > Nie wiem jak będzie, gdy pierwsza 103 pójdzie na modernizację > > (klima). Może wejdzie w to helmut? Zobaczymy. > > No ale jesienią chyba wróci już SA109 po tej modernizacji.
Dzidziuś wróci pod koniec listopada, a pierwsza mała Pesa powinna wyjechać na klimę do 30 września, więc luka i tak będzie.
wysłane przez Mareczek 5
> Dla SA110 są 2 obiegi jednodniowe, w tym jeden obieg na dni > "D" i drugi na "C". Zatem w ruchu musi być co najmniej 1 > zespół SA110. > W "C" pociągi Kg-SG-Kg 88733/88822 i 88727/88826, a w "D" > podsył doGryfic w 88721, potem 88840 do Koszalina i dalej > Ko-Kg 89823. Następnie takjak w "C" do SG 88727/88826.
No to szybko pozbyliśmy się helmutów (prawie).
Z podziękowaniami za informacje.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Bodek
> Od 1 września obowiązują nowe obiegi dla taboru spalinowego, > obejmujące także linie zelektryfikowane. >
Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda tak, że w ruchu jest ciągle 5 Helmutów, bo brakuje kilku EN57 do planu. Będą się one więc pojawiały także w obiegach SA136, które nie obejmują obsługi linii typowo elektrycznych.
Harmonogram dostaw kolejnych SA136 przewiduje, że do końca września pojawią się pojazdy nr 007 i 008, w końcu listopada 009 oraz w grudniu 010 i 011. SA136-012 planowany jest na koniec lutego 2011. Wygląda więc, że Helmuty jeszcze trochę pojeżdżą.
wysłane przez mxk
Żeby nie było, to numery zostały sprawdzone na tabliczkach znamionowych w podanych składach ;)
-- Jest super, jest super, więc o co Ci chodzi?
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez Bodek
> Podaję brakujące numery fabryczne SA136 do Księgi > Taborowej: > SA136-005 005 > SA136-006 006 > > Żeby nie było, to numery zostały sprawdzone na tabliczkach > znamionowych w podanych składach ;)
Skomplikowane te numery. Pewnie ciężko było zapamiętać ;)
wysłane przez mxk
[ciach]
Nigdy nie wiadomo, co może być wyryte na tabliczce ;)
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez MQ ?
> Podaję brakujące numery fabryczne SA136 do Księgi > Taborowej
Dzięki, uzupełnione.