Forum

Ostatni szt PESY dla woj. zachodniopomorskiego -...

14 marca odbędzie się oficjalne przekazanie do eksploatacji spalinowego zespołu trakcyjnego typu SA136. Z tym momentem zostanie on włączony do taboru, obsługującego regionalne przewozy pasażerskie na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Ostatni szt PESY dla woj. zachodniopomorskiego -...

wysłane przez Korczian

Czyli 12 maszyn będzie... Dużo. Biednym SA110 trzeba będzie powiedzieć "do widzenia".

Teraz wszyscy liczymy, że UM dogada się z PESĄ odnośnie nowych EZT :)

Vmax>=160 na D29-351!
Korczian napisał(a):

> Czyli 12 maszyn będzie... Dużo.

Odkrycie Ameryki :) Przecież od X czasu było o tym głośno.
margor napisał(a):

> Odkrycie Ameryki :) Przecież od X czasu było o tym głośno.

Po cichu liczyłem na więcej... ;] Acz i tak 12 na całe województwo wydaje się trochę mało. SA136 częściej są w ruchu niż na bocznicach, mając zasłużony odpoczynek.

Vmax>=160 na D29-351!
Małą fotorelację można obejrzeć na forum dawna.pila pod tym adresem

http://www.forum.dawna.pila.pl/viewtopic.php?f=22&t=156&start=1170

na forum wieżowców w dziale tabor kolejowy zachodniopomorskie oraz tu:

http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=3993
Nasza galeria też jest czynna, więc zapraszam do dodawania zdjęć :-)
mkubien napisał(a):

> Nasza galeria też jest czynna, więc zapraszam do dodawania zdjęć > :-)

chętnie tylko poproszę o jakąś pomoc ;)
eReNWalcz napisał(a):

> chętnie tylko poproszę o jakąś pomoc ;)

Po wejściu do działu Sandbox na głównym pasku, po prawej są opcje "dodaj zdjęcie do oceny" oraz "pomoc". Jeśli coś by było dalej niejasne z chęcią pomożemy :)
mkubien napisał(a):

> Nasza galeria też jest czynna, więc zapraszam do dodawania zdjęć > :-)

BTW... Format wpisywania linii kolejowej ze spacjami z przodu i z tyłu chyba najbardziej odstrasza. Nie lepiej byłoby to zrobić w formie rozwijanej?

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
Korczian napisał(a):

>  > Teraz wszyscy liczymy, że UM dogada się z PESĄ odnośnie > nowych EZT :)

To nie jest kwestia dogadania się z Pesą. Gdyby tak było już mielibyśmy kilkanaście nowych pociągów. Po pierwsze kasa Misiu :) Jak jej nie ma to można się dogadywać, ale tylko na jakieś piwko ;) Po drugie gdy już będzie kasa, trzeba ogłosić przetarg na dostawę składów, wówczas producenci (wszyscy chętni) składają oferty. Ta która będzie najlepsza pod kątem przyjętego kryterium oceny - wygrywa. Po trzecie produkcja też trochę trwa - pociągi nie stoją na półkach w magazynie Pesy, czy innego Newagu.
Oj, mniejsza o to z kim zostanie podpisana umowa. :) Po prostu chodzi o sam fakt zakupienia EZT, który przewijał się już w kilku artykułach i wypowiedziach. Podobno w tym roku ma być przetarg.

Poczekamy - zobaczymy :D

Przy okazji - nie kuś piwem ;]

Vmax>=160 na D29-351!
Korczian napisał(a):

> Oj, mniejsza o to z kim zostanie podpisana umowa. :) Po prostu > chodzi o sam fakt zakupienia EZT, który przewijał się już w > kilku artykułach i wypowiedziach. Podobno w tym roku ma być > przetarg. >  Znasz kawał o łodzi? To się nie łudź :) W tym roku na 99% nie ma na to żadnych szans. Jedyne kible, które ewentualnie mogą zaistnieć w tym roku jako nowe nabytki województwa to używki z PR-ów, których 6 sztuk planuje się zakupić. Na nowy tabor na razie nie ma kasy, a bez niej nawet przetargu nie można ogłosić. A potrzeby są znacznie większe, niż tylko nowe kible. Potrzebujemy jeszcze ze 3-4 nowe SA o pojemności około 100 miejsc. Bez nich trudno będzie obsłużyć linię do Piły przy jednoczesnym zwiększeniu liczby pociągów do Szczecinka.

> Przy okazji - nie kuś piwem ;]

Sam bym się napił, ale jestem w pracy :)