Forum
Jakie obłożenie, taki tabor? Niekoniecznie.
wysłane przez Korczian
Do dzisiaj. Ponownie musiałem jechać 88229. Na peronie ogrom ludzi czekających na pociąg. I w tym momencie podjeżdża SA103, sztuk jeden. Konsternacja niesamowita. Poleciało nawet parę przekleństw. Było tak ciasno w środku, że konduktorzy zaczęli sprawdzać bilety dopiero za Dąbiem, bo nie szło się przecisnąć.
Czy ktoś bardziej zorientowany w temacie może ujawnić, dlaczego akurat to maleństwo, bardziej nadające się na trasy do Kalisza Pom. czy szlak Sławno - Darłowo zostaje puszczone na tak mocno oblegane połączenie jak Stargard - Szczecin? Rozumiem, że jest obieg szynobusów, ale kiedyś podstawiał się Smerf, który idealnie pasował na 88229, a wcześniej SA110. Taki stan rzeczy będzie się jeszcze długo utrzymywał, czy to jedynie chwilowe wybryki spowodowane niedoborem Smerfów?
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez arctodus1111
Wydaje mi się że już nie, bo co najmniej jeden SA103 stał dzisiaj na wachlarzu w kołobrzeskiej szopie Mam nadzieję, że może SA110 dadzą
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez margor
> Wydaje mi się że już nie, bo co najmniej jeden SA103 stał > dzisiaj na wachlarzu w kołobrzeskiej szopie
Czy posiadamy aż tak dużo SA103, że stanowią one liczbę niepoliczalną, niczym wozy bojowe armii Korei Północnej ? ;-P Sorry, ale jak widziałeś jeden to pisz o jednym, najlepiej z numerem taborowym. Znaczenie ma też fakt, o której godzinie go widziałeś.
wysłane przez arctodus1111
Nie jestem pewien, ale to był SA103-008. Stał on na szopie w Kołobrzegu ok. 11
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez Bodek
> > Czy posiadamy aż tak dużo SA103, że stanowią one liczbę > > niepoliczalną, niczym wozy bojowe armii Korei Północnej ? ;-P > > Sorry, ale jak widziałeś jeden to pisz o jednym, najlepiej z > > numerem taborowym. Znaczenie ma też fakt, o której godzinie go > > widziałeś. > > Nie jestem pewien, ale to był SA103-008. Stał on na szopie w > Kołobrzegu ok. 11
Jeden SA103 codziennie powinien stać w szopie jako rezerwa. Jeden powinien obsługiwać Kalisz Pomorski oraz jeden SA103 lub SA109 Darłowo. Jak widać do dyspozycji pozostaje jeszcze jeden "mały" pojazd. W sezonie jeździłby do Mielna, ale teraz jest wolny. SA109 z zasady nie jeździ dalej niż do Szczecina - mechanicy np. ze Stargardu nie znają tego taboru, więc go nie obsługują. Zatem najczęściej może się tam pojawić właśnie "wolny" SA103. Faktem jednak jest, że nie powinien on obsługiwać pociągów o zbyt dużej frekwencji.