Forum
Linia Piła - Stargard Szczeciński nie będzie otwarta w...
wysłane przez eReNWalcz
http://www.youtube.com/watch?v=3pMkBwJ8pXo
wysłane przez Bukowy
wysłane przez Korczian
> Szczęście w nieszczęściu, że przerwa potrwa "raptem" pół > roku.
Jakoś powoli zaczynam się bać o te "pół roku"... Żeby się czasem nie rozwinęło w "chrzanić to, prezes/zarząd potrzebuje/ą pensji, zamykamy". :/
-- Stacja: współpracownik redakcji :D
Następna stacja: kto wie...?
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez eReNWalcz
> Szczęście w nieszczęściu, że przerwa potrwa "raptem" pół > roku.
Co z tego jak i tak będzie mniej kursów i możemy zapomnieć o SA136 bo do obsługi pójdą SA103.
wysłane przez
marko
4
> Co z tego jak i tak będzie mniej kursów i możemy zapomnieć o > SA136 bo do obsługi pójdą SA103.
Skąd takie informacje?
wysłane przez
wojtazz
42
Z Rynku Kolejowego i zamieszczonej tam wypowiedzi Kierownika Biura Regionalnego Transportu Pasażerskiego w Zachodniopomorskim UM :)
wysłane przez Bodek
> > Co z tego jak i tak będzie mniej kursów i możemy zapomnieć o > SA136 bo do obsługi pójdą SA103.
Ilość kursów póki co ciągle jest wielką niewiadomą - nawet dla mnie, ale sądzę, że będzie to nie mniej niż 4 pary poc do/ze Szczecina. Co do SA103 to nie widzę w tym nic zdrożnego. Na początku po wznowieniu ruchu ta linia to wielka niewiadoma, więc nikt nie spodziewa się na niej wielkich potoków - ja też się o nie obawiam. Dlatego SA103 na początku jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli potoki potwierdzą konieczność zwiększenia pojemności pociągów, takowe zmiany na pewno nastąpią.
wysłane przez darek1311
wysłane przez
zack1989
12
> A propos... Co trafi od przyszłego rj na tą linię ?
Ta linia, ale na tę linię.
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez Bodek
> darek1311 napisał(a):
> > A propos... Co trafi od przyszłego rj na tą linię ? > > Ta linia, ale na tę linię.
Generalnie to samo, co w obecnym RJ, czyli SA103, SA136 oraz być może jeden nowy dwuczłon - prawdopodobnie rodem z Newagu. W każdym razie nie należy się spodziewać, że jakaś wydzielona część pojazdów z floty WZP trafi do wyłącznej obsługi tej linii. Obiegi składów przewidują obsługę łączoną relacji do Kołobrzegu, Piły i Szczecinka. Inaczej zresztą się nie da przy obecnym ilostanie pojazdów.
wysłane przez darek1311
wysłane przez Bodek
> Czy szynobusy serii SA103, SA109 i SA136 pokonają obiegi: > 1. Kołobrzeg-Szczecin, > 2. Szczecin-Piła, > 3. Piła-Szczecin, > 4. Szczecin-Kołobrzeg/Szczecinek?
Chodzi Ci zapewne o zasięg pojazdu, więc jak najbardziej, bez żadnego problemu takie obiegi będą funkcjonowały. Myślę, że jedynie SA109 będzie rzadkim gościem na tej trasie, ale może się mylę... W ten sam sposób (z powiązaniem z pociągami do i z Kołobrzegu) dziś odbywa się obsługa relacji Szczecin - Szczecinek - Szczecin.
wysłane przez darek1311
wysłane przez Bodek
> Myślę, że niektórzy użytkownicy się pomylili, ponieważ > w przetargu na szynobusy, czyli " smerfy" pojawił się > zapis mówiący o tym, iż SA136 pojedzie do Piły.
W tym samym przetargu był też zapis, iż pojadą do Chojnic. I co, jeżdżą? Nie, bo się PR-y nie mogą dogadać w kwestii obiegów i paliwa. Tu natomiast będą jeździły zarówno SA136, jak i SA103.