Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
600 mln zł na Nadodrzankę do 2015 roku
PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji przeznaczyło na rewitalizację linii CE-59 do 2015 roku 600 mln zł netto - poinformował "Rynek Kolejowy" Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji. Inwestycja przynajmniej do roku 2013 będzie finansowana ze środków budżetowych.
wysłane przez Ferrix 8
> Średni czas przejazdu na tej linii wynosi około 24 godziny.
Raczej nie chodzi tutaj tylko o polski odcinek linii (Świnoujście - Chałupki* / Międzylesie**), ale o całą linię C-E 59 (z Malmö do Ostrawy) łącznie z promem Ystad-Świnoujście? Łączny czas przejazdu Świnoujście-Chałupki wyłącznie pociągami REGIO: 14:45, do Międzylesia 14 godzin.
*C-E 59 do Chałupek, dalej do Ostrawy, ** C-E 59/2 do Międzylesia, dalej do stacji Česká Třebová. Jeszcze jest C-E 59/1 przez Nową Sól, Żagań i Węgliniec do Zawidowa i dalej przez Frýdlant do Pragi, ale tego wyliczyć się nie da ;)
-- Stettin, okolice MTiK (ZN)...
Raczej nie chodzi tutaj tylko o polski odcinek linii (Świnoujście - Chałupki* / Międzylesie**), ale o całą linię C-E 59 (z Malmö do Ostrawy) łącznie z promem Ystad-Świnoujście? Łączny czas przejazdu Świnoujście-Chałupki wyłącznie pociągami REGIO: 14:45, do Międzylesia 14 godzin.
*C-E 59 do Chałupek, dalej do Ostrawy, ** C-E 59/2 do Międzylesia, dalej do stacji Česká Třebová. Jeszcze jest C-E 59/1 przez Nową Sól, Żagań i Węgliniec do Zawidowa i dalej przez Frýdlant do Pragi, ale tego wyliczyć się nie da ;)
-- Stettin, okolice MTiK (ZN)...
STMKŻ
wysłane przez MaK
Fenix napisał(a):
> Raczej nie chodzi tutaj tylko o polski odcinek linii
Wiesz. Redaktorstwu pewnie chodziło o polski odcinek. Ale oczywiście ciągłą jazdą na pewno nie osiągnie się 24h.
> Raczej nie chodzi tutaj tylko o polski odcinek linii
Wiesz. Redaktorstwu pewnie chodziło o polski odcinek. Ale oczywiście ciągłą jazdą na pewno nie osiągnie się 24h.