Forum
Ranny przyczyną zatrzymania
wysłane przez ilm19
wysłane przez lukaszenko 16
-- 7823, odjazd!
wysłane przez Korczian
> Co ciekawe do Szczecina Głównego > wjechał 3 minuty przed czasem planowanym(co wg moich > obliczeń dało czas jazdy poniżej 4 godzin).
Co dla mnie brzmi jak złamanie chyba wszystkich możliwych ograniczeń po drodze. Bo jak inaczej mógł to nadgonić?
-- Zapamiętać: Jak PRy będą marudzić o braku taboru - odesłać ich na cmentarzysko SPC, Kołobrzeg czy Krzyż.
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez MaK
> Co dla mnie brzmi jak złamanie chyba wszystkich możliwych > ograniczeń po drodze.
Uważasz, że np., na ograniczeniu do 20km/h z powodu złego stanu technicznego toru leciał "setką"?
> Bo jak inaczej mógł to nadgonić?
Normalnie. Stosowanie skróconych czasów jazdy, eliminowanie postojów technicznych oraz skracanie postojów handlowych bez problemu może dać taki efekt na tej trasie.
wysłane przez Korczian
> Uważasz, że np., na ograniczeniu do 20km/h z powodu złego > stanu technicznego toru leciał "setką"?
30 ;)
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez lukaszenko 16
> MaK napisał(a):
> > Uważasz, że np., na ograniczeniu do 20km/h z powodu złego > > stanu technicznego toru leciał "setką"? > > 30 ;)
Niestety ale już "dwudziestka" i to na sporym kawałku. Ale ruszyli z pracami na odcinku Czerwieńsk - Zielona Góra, więc do końca roku po torze nr 1 też będzie 100km/h. A tak poza tym: nie wiem czy się nie kopsnąłem w obliczeniach, ale wg nich na odcinku Bytnica - Rzepin jechałem 110km/h, czyli Vmax kibla(w tym wypadku jechał spot). Nie wiem czy takie coś jest w ogóle możliwe, chociaż tam tory pod 120 są.
-- 7823, odjazd!
wysłane przez Korczian
> Niestety ale już "dwudziestka" i to na sporym kawałku. Ale ruszyli > z pracami na odcinku Czerwieńsk - Zielona Góra, więc do końca > roku po torze nr 1 też będzie 100km/h. A tak poza tym: nie wiem czy > się nie kopsnąłem w obliczeniach, ale wg nich na odcinku Bytnica - > Rzepin jechałem 110km/h, czyli Vmax kibla(w tym wypadku jechał > spot). Nie wiem czy takie coś jest w ogóle możliwe, chociaż tam > tory pod 120 są.
Międzynarodowa linia, o wysokim znaczeniu, w rozsypce. Te remonty to tylko kropla w morzu potrzeb. Dojdzie do tego, że jak skończą łatać, to te odcinki które zrobili najpierw będą do remontu. I tak w nieskończoność.
Tylko u nas można ważne magistrale pasażerskie i towarowe doprowadzać do takiego stanu. Więc nic dziwnego, że IC nie chce tam niczego puszczać. A mogłaby to być fajna alternatywa w postaci TLK przez Kostrzyn i ZG do Wrocka.
-- Zapamiętać: Jak PRy będą marudzić o braku taboru - odesłać ich na cmentarzysko SPC, Kołobrzeg czy Krzyż.
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez Lukasy
> nie wiem czy się nie kopsnąłem w obliczeniach, ale wg nich > na odcinku Bytnica - Rzepin jechałem 110km/h, czyli Vmax > kibla(w tym wypadku jechał spot). Nie wiem czy takie coś > jest w ogóle możliwe
Nie jest, bo...
> chociaż tam tory pod 120 są.
... tam są na 100.
-- homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez Mareczek 5
> Co dla mnie brzmi jak złamanie chyba wszystkich możliwych > ograniczeń po drodze. Bo jak inaczej mógł to nadgonić?
Bez problemu. Same 9 minut można zniwelować skróceniem postoju w Kostrzynie. Ponadto na nadodrzance są dość duże luzy w rozkładzie (np. Dolna Odra - Gryfino 5 km w 6,5 minuty przy szlakowej 100 km/h), choć pewnie nie aż tak duże jakie były na sezonie. W jego przypadku wyjeżdżając z Kostrzyna o planie, w Rzepinie można było przyjechać nawet 13 minut przed czasem.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids