Forum

Impulsy dla Zachodniej Grupy Zakupowej

W Szczecinie podpisano dziś umowę Newagu z Zachodnią Grupą Zakupową na dostawę 9 ezt z rodziny Impuls 31WE z opcją dodatkowego zamówienia 5 szt. Czteroczłonowe pojazdy mają być dostarczane do województwa przez półtora rok, począwszy od grudnia 2013.

wysłane przez Bamip

Czyli będzie bezpośrednia linia z Poznania do Świnoujścia? Jeśli tak, to rozwój regionu dostanie solidne wsparcie.

wysłane przez djdark  0

Bamip napisał(a):

> Czyli będzie bezpośrednia linia z Poznania do > Świnoujścia?

A ktoś zaorał tory? Przecież jest bezpośrednia linia kolejowa do Poznania, ba nawet za bardzo do Szczecina pociąg nie musi wjeżdżać.

> Jeśli tak, to rozwój regionu dostanie > solidne wsparcie.

Solidne wsparcie to by dały zakłady pracy a nie takie połączenie.

-- "Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

wysłane przez Bamip

djdark napisał(a):

> Solidne wsparcie to by dały zakłady pracy a nie takie > połączenie.

1. Zasada zrównoważonego rozwoju. Transport rozwija się równomiernie do reszty. Niekiedy szybciej, aby załatwić dobry dojazd.

Poza tym z tą linią/połączeniem, jak zwał tak zwał mam na myśli połączenie o charakterze regionalnym, która integruje kilka miast w ramach jakiejś bliższej im strategii. W ogóle, skoro odbiliśmy od tematu transportu, to powinnyśmy się integrować raczej z Berlinem. Warszafka ma nas brzydko mówiąc gdzieś.

-- Tall Ships Races 2017 w Szczecinie. Poprzyj inicjatywę, polub na Facebooku
https://www.facebook.com/TSR17Szczecin
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez djdark  0

Bamip napisał(a):

> 1. Zasada zrównoważonego rozwoju. Transport rozwija się > równomiernie do reszty. Niekiedy szybciej, aby załatwić dobry > dojazd.

Tia jasne.

> Poza tym z tą linią/połączeniem, jak zwał tak zwał mam na > myśli połączenie o charakterze regionalnym, która integruje > kilka miast w ramach jakiejś bliższej im strategii.

O_o znaczy połączenie Świnoujście - Poznań to połączenie o charakterze regionalnym? O_o

> W ogóle, > skoro odbiliśmy od tematu transportu, to powinnyśmy się > integrować raczej z Berlinem. Warszafka ma nas brzydko mówiąc > gdzieś.

Tak, a Berlin zaraz nam Sedinę przywiezie i ogólnie Odra będzie miodem i mlekiem płynąca.

-- "Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek

"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
djdark napisał(a):

> Tak, a Berlin zaraz nam Sedinę przywiezie i ogólnie Odra będzie > miodem i mlekiem płynąca.

Na pewno było by większe zainteresowanie rozwojem tego miasta i losem mieszkańców. Dlaczego nie ma pieniążków na choćby Autostradę Poznańską, Zośkę, torowiska itp? Bo trzeba było budować obwodnicę Warszawy po 200 mln za kilometr, żeby miała śliczną infrastrukturę oboczną? Bo cena kilometra drugiej linii metra należy do najwyższych w świecie? Tak niestety jest.

-- Tall Ships Races 2017 w Szczecinie. Poprzyj inicjatywę, polub na Facebooku
https://www.facebook.com/TSR17Szczecin

wysłane przez margor

Bamip napisał(a):

> Czyli będzie bezpośrednia linia z Poznania do > Świnoujścia? Jeśli tak, to rozwój regionu dostanie > solidne wsparcie.

Kolego - "linia" to nie synonim "połączenia" kolejowego. Przewozy Regionalne faktycznie nie mają bezpośredniego połączenia Świnoujście-Poznań, jedynie TLK i pociąg "Uznam" umożliwia uniknięcie przesiadki w Szczecinie.

wysłane przez torzo

Tak się prezentuje Impuls w naszym malowaniu http://imageshack.us/a/img820/3778/ewdg.jpg :)

Pozdrawiam.

wysłane przez lukien213

torzo napisał(a):

> Tak się prezentuje Impuls w naszym malowaniu > http://imageshack.us/a/img820/3778/ewdg.jpg :)

Dla mnie bomba :)

Podobnie jak kible, które też fajnie się prezentują "na żywo". No może po za jednym detalem...