Forum

Awaria "Barbakana"

Dzisiaj o godzinie 15:45 na szlaku Rębusz - Słonice awarii doznała jednostka 006 obsługująca pociąg 38123 IR "Barbakan" z Krakowa do Szczecina. Przyczyną defektu była awaria sprężarki.

wysłane przez Bauer

A na "barbakanie" to ponoć jednostek miało nie być?

wysłane przez Mareczek 5

Bauer napisał(a):

> A na "barbakanie" to ponoć jednostek miało nie być?

Miało nie być od 1 marca, ale widać jeżdżą sobie w najlepsze.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez MaK

Mareczek napisał(a):

> Miało nie być od 1 marca, ale widać jeżdżą sobie w > najlepsze.

Bądź co bądź. Jako pilny obserwator peronów stacji Szczecin Główny na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku (niektórzy wiedzą czemu), miałem przyjemność obserwować wdrażanie nowego rozkładu jazdy na rok 2010 jak i wprowadzaniu pociągów IR przez spółkę Przewozy Reionalne.

Kiedy to z megafonów płynie piękny monolog na temat pociągu, który zaraz podjedzie. Przez jaką połać polski to on nie przejedzie. Jaką to on ma piękną nazwę... A tu podjeżdża stary, zardzewiały, klekoczący "kibel".

I puentę reklamy Master Card mamy. Reakcja pasażerów... bezcenna...

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...

wysłane przez Mareczek 5

MaK napisał(a):

> I puentę reklamy Master Card mamy. Reakcja pasażerów... > bezcenna...

Wejście pociągów IR pokazało to, czego nasza kolej nie miała nigdy w życiu w przewozach pasażerskich - KONKURENCJA. W jaki sposób chcesz osiągnąć wysoki poziom usług, full-wypas składy mając kilkumilionowe zadłużenie powstałe przez PAŃSTWO, oraz brak umożonego długu, którego PR się miał pozbyć?

Obecnie PR wprowadza terminale dla kierpociów, automaty biletowe na dworcach, ograniczając tym samym koszty. Ograniczenie kosztów było możliwe poprzez wycofanie części lokomotyw ET22, za które Cargo sobie słono liczyło. Liczyło tak dużo, że leasing czterosystemowych lokomotyw Eurosprinter od Railpol jest tańsze niż Cargowskie byki.

I teraz mi odpowiedz. Czy mając takie problemy oraz niechęć całej szychy Państwowej do tego przewoźnika, pozwolisz sobie na wycofanie swoich jednostek i wprowadzenie ponownie lokomotyw ET22 z Cargo?

Fakt, samobójstwem jest jazda EN57 ze Szczecina do Krakowa, ale nie od razu Rzym zbudowano. Powoli idziemy do przodu, wkrótce pewnie i tutaj się poprawi.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez zack1989 12

Mareczek napisał(a):

> (...) Fakt, samobójstwem jest jazda EN57 ze Szczecina do Krakowa, ale > nie od razu Rzym zbudowano. Powoli idziemy do przodu, wkrótce > pewnie i tutaj się poprawi.

Zwłaszcza, że jak mówi prezes PR: "Do czerwca planujemy ogłosić przetarg na kupno 70 nowoczesnych pociągów jeżdżących do 160 km/h.".

"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"

wysłane przez marko 4

Mareczek napisał(a):

> Wejście pociągów IR pokazało to, czego nasza kolej nie miała > nigdy w życiu w przewozach pasażerskich - KONKURENCJA. W jaki > sposób chcesz osiągnąć wysoki poziom usług, full-wypas składy > mając kilkumilionowe zadłużenie powstałe przez PAŃSTWO, oraz > brak umożonego długu, którego PR się miał pozbyć?

Szkoda tylko, że niektóre osoby nie potrafią zrozumieć takiego słowa jak KONKURENCJA, mimo iż od kilkunastu lat wykładają na pewnej uczelni ekonomicznej. Cóż nie pierwszy raz w naszym kraju widać, że państwu się nie podskakuje, z tą tylko różnicą, że kiedyś było "ucinanie rąk" za podnoszenie ręki na władzę...

> Obecnie PR wprowadza terminale dla kierpociów, automaty biletowe > na dworcach, ograniczając tym samym koszty. Ograniczenie kosztów > było możliwe poprzez wycofanie części lokomotyw ET22, za które > Cargo sobie słono liczyło. Liczyło tak dużo, że leasing > czterosystemowych lokomotyw Eurosprinter od Railpol jest tańsze > niż Cargowskie byki.

No niestety, Cargo też chce zarobić, zwłaszcza, że jest państwowe. A PR to "wróg" państwowości dla coniektórych.

> Fakt, samobójstwem jest jazda EN57 ze Szczecina do Krakowa, ale > nie od razu Rzym zbudowano. Powoli idziemy do przodu, wkrótce > pewnie i tutaj się poprawi.

Samobójstwo to będzie ale IC i to już niedługo. Ciekawe jakie pociągi oni wystawią do Krakowa na pogrzeb pary prezydenckiej? Na sobotę i niedzielę zawieszą kursowanie połowy pociagów żeby mieć z czego te składy złożyć? Nie mają wagonów na to, żeby wystarczyło na zrobienie porządnych składów pociągów codziennych, a co dopiero na specjalne.

-- Ten trzeci i najgłupszy...

wysłane przez marko 4

MaK napisał(a):

> Kiedy to z megafonów płynie piękny monolog na temat pociągu, > który zaraz podjedzie. Przez jaką połać polski to on nie > przejedzie. Jaką to on ma piękną nazwę... A tu podjeżdża > stary, zardzewiały, klekoczący "kibel".

Taka sama sytuacja jak opisujesz: szumnie zapowiedziany pociąg TLK do Poznania wjeżdża - lokomotywa i... dwa wagony. TLK do Gdańska się podstawia - tu już trochę lepiej 6 wagonów ale... 3 wyłączone z użytkowania, bo na rewizję jadą. IC samo naśmiewało się z PRów jakie to oni parodie pociągów tworzą ale jak widać sami zaczęli takie robić.

-- Ten trzeci i najgłupszy...