Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pociąg specjalny podczas kwietniowej zamieci śnieżnej
wysłane przez Sakorius
sulzer napisał(a):
> Z Choszczna do Mirosławca tory są na całym szlaku, wystarczy > zedrzeć asfalt z przejazdów, który i tak jest już znikomy, bo > tory normalnie widać w jezdni.
No spoko, jak się uzupełni około 3 km ubytku w Wardyniu, Suliszewie i między Drawnem a Kiełpinem, to droga wolna :) To samo jest między Kaliszem a Mirosławcem, tam też są spore ubytki w okolicach Starej Korytnicy. Ba, nawet ostatnio na "drezynowym" odcinku linii Kalisz - Drawno zniknęło 40 metrów szyny, ale ten ubytek już uzupełniliśmy. Foto zrobione w czasie jazdy inspekcyjnej: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/482021_384727194915247_810651993_n.jpg
> Z Choszczna do Mirosławca tory są na całym szlaku, wystarczy > zedrzeć asfalt z przejazdów, który i tak jest już znikomy, bo > tory normalnie widać w jezdni.
No spoko, jak się uzupełni około 3 km ubytku w Wardyniu, Suliszewie i między Drawnem a Kiełpinem, to droga wolna :) To samo jest między Kaliszem a Mirosławcem, tam też są spore ubytki w okolicach Starej Korytnicy. Ba, nawet ostatnio na "drezynowym" odcinku linii Kalisz - Drawno zniknęło 40 metrów szyny, ale ten ubytek już uzupełniliśmy. Foto zrobione w czasie jazdy inspekcyjnej: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/482021_384727194915247_810651993_n.jpg
Re: Pociąg specjalny podczas kwietniowej zamieci śnieżnej
· 11 lat temu ·
Sakorius