>Nie będzie 40 mln euro na zakup taboru kolejowego

Po prostu brak słów, jeżeli Urząd Marszałkowski nie da ani złamanego grosza na zakup taboru kolejowego, przecież SA110 pomimo że miały nie dawno rewizje nie będą wiecznie jeździć, bo w założeniu miały to być szynobusy "na chwilę". Jeszcze mamy jedną sztukę SA109 która więcej stoi w szopie w Kołobrzegu niż jeździ, i trzy sztuki SA103 które głównie obsługują linie do Kalisza Pomorskiego i Darłowa, w porównaniu z innymi województwami w Polsce to i tak mamy skromny tabor i jeszcze UM płacąc tak małą stawkę za przejechany km przez pociąg bodajże 7zł z groszami a UM w Kujawsko-Pomorskim płaci Arrivie 12zł, powinny znaleźć się pieniądze na nowy tabor chociaż połowa sumy czyli 20 mln euro. I ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz czy modernizacja linii, od Ulikowa do Wałcza oraz z Goleniowa do Kołobrzegu, a także budowa linii kolejowej do lotniska w Goleniowie dojdzie do skutku.

>Są za to większe fundusze na budowę Muzeum Morskiego, 11 mln euro na >infrastrukturę nowego parku przemysłowego koło Gryfina i kilka milionów euro >na rewitalizację kolejki wąskotorowej z Gryfic do Trzebiatowa.

Bardzo się cieszę że będzie modernizowane Gryficka KD, i reaktywowany odcinek od Pogorzelicy Gryfickiej do Trzebiatowa, tylko szkoda że coś będzie robione kosztem np. zakupu taboru.