Informacje
region szczeciński przewozy regionalne
Zmiana cen biletów do Niemiec
Ferrix,
dodane przez Ferrix; zmodyfikowane
Z dniem 1 stycznia 2024 r. zmieniony zostały cennik na przejazdy w taryfie VBB m.in. pomiędzy Szczecinem a Berlinem.
Cennik VBB obowiązujący od 1 stycznia 2024 r. (w nawiasach ceny sprzed zmiany) ze Szczecina do:
- Tantow – 3,60 € (3,40 €)
- Petershagen (Uckermark) i Casekow – 6,40 € (6 €)
- Schönow (Angermünde) – 7,50 € (7 €)
- Passow (Uckermark) – 8,50 € (7,90 €)
- Angermünde – 11,30 € (10,90 €)
- Chorin, Britz, Eberswalde i Bernau (b. Berlin) – 13,10 € (12,30 €)
- Berlin (strefa A i B) – 14,70 € (13,80 €)
- Poczdam (AB) i Port Lotniczy Berlin-Brandenburg – 15,90 € (14,90 €)
Jednocześnie z taryfy VBB zostały wycofane bilety tygodniowe.
Od 10 grudnia 2023 r. zmieniły się także ceny w przejazdach w ofercie „Mecklenburg-Vorpommern Ticket” i „Regio Specjal Niemcy”.
(w nawiasach ceny sprzed zmiany).
Dla oferty MVT obowiązują różne ceny w zależności od dnia podróży. Pierwsza cena dotyczy przejazdów od poniedziałku do czwartku, druga od piątku do niedzieli:
- dla 1 osoby – 25 € / 26 € (24 € / 25 €)
- dla 2 osób – 29 € / 31 € (27 € / 29 €)
- dla 3 osób – 33 € / 36 € (30 € / 33 €)
- dla 4 osób – 37 € / 41 € (33 € / 37 €)
- dla 5 osób – 41 € / 46 € (36 € / 41 €)
Ceny w ofercie „Regio Specjal Niemcy” ze Szczecina do:
- Löcknitz – 10,80 € (9,40 €)
- Zerrenthin – 14 € (11,80 €)
- Pasewalk – 14,60 € (13,20 €)
- Strasburg (Uckermark) – 20 € (18,60 €)
- Neubrandenburg – 27,40 € (26 €)
- Malchin – 36,40 € (35 €)
- Neustrelitz – 41,80 € (40,40 €)
- Ueckermünde – 22 € (20,60 €)
- Anklam – 24,40 € (23 €)
- Züssow – 29,20 € (27,80 €)
- Greifswald – 32,80 € (31,40 €)
- Demmin – 36 € (34,60 €)
- Prenzlau (przez Pasewalk) – 20,80 € (19,40 €)
- Angermünde (przez Pasewalk) – 29,40 € (28 €)
- Prenzlau (przez Tantow, Angermünde) – 31,60 € (27,40 €)
- Pasewalk (przez Tantow, Angermünde) – 36,60 € (32 €)
Szczegółowe informacje o ofertach na stronie Polregio, więcej także na stronie Kolejowego Komisu.
źródło: za Polregio i DB Regio
brak komentarzy