Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Ranking dworców. Mamy najobleśniejszy tunel
Mnóstwo schodów, fatalne przejście pod torami - to największe wady dworca Szczecin Główny. Najwięcej punktów dostaliśmy za czyste toalety.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Lukasy napisał(a):
> (...) Jednak te klapki z > Dąbia są dość dobre. Jednak i tak nic nie przebije "żelaznego > Franka" z Poznania :D
System klapkowy powoli przechodzi do lamusa. Z tego co się dowiedziałem ma być dołączony do specyfikacji system wyświetlaczy diodowych. W końcu było by dobrze widoczne i dzień i w nocy. Przykładowy system diodowy można zobaczyć na stacji Kraków Główny.
A żelazny Frank przeszedł ostatnio wymianę oprogramowania:) w związku z podłączaniem Stacji Poznań Główny do systemu LCS. Teraz dyżurni o przyjeździe pociągu mają pewność pojawieniu się pociągu w "logicznej" odległości od peronów. Wcześniej system zapowiadał "wjedzie na tor przy peronie 4" kiedy pociąg mijał semafor wjazdowy. Tylko że odległość do peronów była duża i system zapowiadał pociąg +5 minut wcześniej. Takie sytuacje miały też miejsce że 5 minut po wjeździe pociągu (pociąg de facto jeszcze nie wjechał) pociąg zapowiadał "odjedzie z toru przy peronie 4). No i nowość przymierzają się do uatrakcyjnienie "głosu" zapowiadanych pociągów.
-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
> (...) Jednak te klapki z > Dąbia są dość dobre. Jednak i tak nic nie przebije "żelaznego > Franka" z Poznania :D
System klapkowy powoli przechodzi do lamusa. Z tego co się dowiedziałem ma być dołączony do specyfikacji system wyświetlaczy diodowych. W końcu było by dobrze widoczne i dzień i w nocy. Przykładowy system diodowy można zobaczyć na stacji Kraków Główny.
A żelazny Frank przeszedł ostatnio wymianę oprogramowania:) w związku z podłączaniem Stacji Poznań Główny do systemu LCS. Teraz dyżurni o przyjeździe pociągu mają pewność pojawieniu się pociągu w "logicznej" odległości od peronów. Wcześniej system zapowiadał "wjedzie na tor przy peronie 4" kiedy pociąg mijał semafor wjazdowy. Tylko że odległość do peronów była duża i system zapowiadał pociąg +5 minut wcześniej. Takie sytuacje miały też miejsce że 5 minut po wjeździe pociągu (pociąg de facto jeszcze nie wjechał) pociąg zapowiadał "odjedzie z toru przy peronie 4). No i nowość przymierzają się do uatrakcyjnienie "głosu" zapowiadanych pociągów.
-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
Re: Ranking dworców. Mamy najobleśniejszy tunel
· 15 lat temu ·
(użytkownik usunięty)