Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zachodniopomorskie: Kolej Bałtycka i samorządy chcą...
Jest szansa, że niebawem na trasie Połczyn-Zdrój - Barlinek pasażerowie będą się własnoręcznie wozić.
wysłane przez lukien213
wojtazz napisał(a):
> Raczej na Połczyn - Grotniki jest droga rowerowa
A dalej do Złocieńca i później przez Wierzchowo Pomorskie do jednostki w Mirosławcu prowadzone są przewozy towarowe, więc to raczej wyklucza istnienie kolejki drezynowej.
Co innego w przypadku odcinka np. z Kalisza Pomorskiego przez Drawno do Choszczna, chociaż tam już chyba ktoś z kolegów jeździ? Z obserwacji szlaku Choszczno - Barlinek: większość przejazdów kolejowych rozebrana i zaasfaltowana, sporo ubytków w lasach i prawie cała stacja w Barlinku rozebrana.
Może lepiej byłoby zrobić kolej drezynową ze Smardzka do Połczyna Zdroju, jako uzupełnienie tej ścieżki rowerowej Połczyn - Złocieniec?
> Raczej na Połczyn - Grotniki jest droga rowerowa
A dalej do Złocieńca i później przez Wierzchowo Pomorskie do jednostki w Mirosławcu prowadzone są przewozy towarowe, więc to raczej wyklucza istnienie kolejki drezynowej.
Co innego w przypadku odcinka np. z Kalisza Pomorskiego przez Drawno do Choszczna, chociaż tam już chyba ktoś z kolegów jeździ? Z obserwacji szlaku Choszczno - Barlinek: większość przejazdów kolejowych rozebrana i zaasfaltowana, sporo ubytków w lasach i prawie cała stacja w Barlinku rozebrana.
Może lepiej byłoby zrobić kolej drezynową ze Smardzka do Połczyna Zdroju, jako uzupełnienie tej ścieżki rowerowej Połczyn - Złocieniec?
Re: Zachodniopomorskie: Kolej Bałtycka i samorządy chcą...
· 12 lat temu ·
lukien213