Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nasze EU07 jak najszybciej na tory
Przewozy Regionalne wygrały przetarg na 5 lokomotyw EU07 i jedną EP07, które sprzedaje PKP Intercity. - Będziemy próbowali jak najszybciej zmodernizować te lokomotywy - obiecuje prezes PR Małgorzata Kuczewska-Łaska.
wysłane przez Bodek
zack1989 napisał(a):
> Korczian napisał(a):
> > EDIT: Bez NG i modernizacji będzie kiepsko. > > Bez naprawy głównej się nie da. Myślę, że przynajmniej jedną > zmodernizują do standardu EU07A. Wtedy komfortowo i czasowo taki > skład mógłby być porównywany do EIC.
Stojące na krawędzi bankructwa PR nie będą się bawić w zaawansowane modernizacje. Mimo iż w stosunku do tych starych już siódemek byłby to krok mocno oczekiwany, w obecnej sytuacji finansowej spółki byłoby to strzałem we własne kolano, albo raczej rozbiciem własnej kasy.
Jestem na 99% pewny, że maszyny zostaną doprowadzone do standardu EP07 z pierwszej wersji, czyli jak najniższym kosztem przy jednoczesnym nacisku na poprawę niezawodności i parametrów trakcyjnych. Być może przy tej okazji znikną też "nosy", czyli gniazda sterowania ukrotnionego, bo wycięcie ich będzie łatwiejsze (i tańsze) niż regeneracja czy wymiana na nowe.
> Korczian napisał(a):
> > EDIT: Bez NG i modernizacji będzie kiepsko. > > Bez naprawy głównej się nie da. Myślę, że przynajmniej jedną > zmodernizują do standardu EU07A. Wtedy komfortowo i czasowo taki > skład mógłby być porównywany do EIC.
Stojące na krawędzi bankructwa PR nie będą się bawić w zaawansowane modernizacje. Mimo iż w stosunku do tych starych już siódemek byłby to krok mocno oczekiwany, w obecnej sytuacji finansowej spółki byłoby to strzałem we własne kolano, albo raczej rozbiciem własnej kasy.
Jestem na 99% pewny, że maszyny zostaną doprowadzone do standardu EP07 z pierwszej wersji, czyli jak najniższym kosztem przy jednoczesnym nacisku na poprawę niezawodności i parametrów trakcyjnych. Być może przy tej okazji znikną też "nosy", czyli gniazda sterowania ukrotnionego, bo wycięcie ich będzie łatwiejsze (i tańsze) niż regeneracja czy wymiana na nowe.
Re: Nasze EU07 jak najszybciej na tory
· 13 lat temu ·
Bodek