Forum
Dymiąca "siódemka"
wysłane przez LinX 13
wysłane przez kalapele
Aha a może wie ktoś czy "Bolek" (nie wiem czy na stałe) wjeżdżać będzie na 1 peron ?
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
wysłane przez Lukasy
> Aha a może wie ktoś czy "Bolek" (nie wiem czy na stałe) > wjeżdżać będzie na 1 peron ?
Nie, wczorajszy wjazd na tor 3 przy peronie 1 był doraźną zmianą.
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez manieQ1991 10
> kalapele napisał(a):
> > > Aha a może wie ktoś czy "Bolek" (nie wiem czy na stałe) > > wjeżdżać będzie na 1 peron ? > > Nie, wczorajszy wjazd na tor 3 przy peronie 1 był doraźną > zmianą.
Obstawiam, że zostanie tak na stałe. Tor 2, 4 i 6 jest zajęty przez wagony z pociągów do Terespola, Lublina i Krakowa. Mieszanie składów miało kiedyś miejsce w Poznaniu, a teraz dzieje się to w Szczecinie. A że Chrobry jest prawie zawsze opóźniony w granicach 20 minut to jego postój nakłada się na przyjazdy tych dwóch TLK, dlatego musi wjechać na 1 peron.
wysłane przez Lukasy
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez MarcinB
> A że Chrobry jest prawie zawsze > opóźniony w granicach 20 minut ...
Trochę z innej beczki, dlaczego pociąg EIC "Chrobry" jest często opóźniony w granicach 20min? Ciekawi mnie to, bowiem PIC zachwala swoje usługi często akcentując swoją punktualność, a zimą wręcz wytykali PR duże spóźnienia i fatalny stan taboru.
-- Chciałem pozdrowić moją zmarłą siostrę. Żeby zawsze była zdrowa
wysłane przez Lukasy
> Trochę z innej beczki, dlaczego pociąg EIC "Chrobry" jest często > opóźniony w granicach 20min? Ciekawi mnie to, bowiem PIC zachwala > swoje usługi często akcentując swoją punktualność, a zimą > wręcz wytykali PR duże spóźnienia i fatalny stan taboru.
Najczęściej przez jakieś skomunikowania w Warszawie, czasem też przez wydłużony czas jazdy. Spółce IC po prostu zdarza się na odcinku Warszawa - Poznań zapiąć do pociągu EU07 zamiast EP09, wiadomo bowiem że IC cierpi na brak szybkich lokomotyw, chociaż podobno ostatnio kilka EP09 wróciło z napraw no i w ruchu są już chyba wszystkie Siemensy.
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez kalapele
> Spółce IC po prostu zdarza się na odcinku Warszawa - Poznań zapiąć do > pociągu EU07 zamiast EP09,
No teraz na Chrobrym ma latać cały czas Husarz ew EP09 i co ważne na stacji Poznań bardzo sprawnie idzie zmiana kierunku jazdy. Co nie zawsze im się udaje, choćby zmiana kierunku na 821,0 gdzie maszynista z Szczecina przyjechał -5 do Poznania, a pociąg odjechał do Warszawy +10, bo nie było ustawiacza, a jak już przyszedł, to jeden.
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
wysłane przez MarcinB
> Najczęściej przez jakieś skomunikowania w Warszawie, czasem też > przez wydłużony czas jazdy. Spółce IC po prostu zdarza się na > odcinku Warszawa - Poznań zapiąć do pociągu EU07 zamiast EP09, > wiadomo bowiem że IC cierpi na brak szybkich lokomotyw, chociaż > podobno ostatnio kilka EP09 wróciło z napraw no i w ruchu są już > chyba wszystkie Siemensy.
Czyli generalnie PIC daje ciała przez złe ułożenie rozkładu jazdy. Bo jak pisze kalapele, to nawet "Husarz" nie jest w stanie nadrobić spóźnienia. A nadrobić można, przykłady: 1. środa 23.06. IR "Barbakan" - z Poznania wyjeżdża z 12 minutowym opóźnieniem, a do Szczecina przyjeżdża o czasie. 2. sobota 26.06. IR "Barbakan" do Poznania przyjeżdża -7, a do Ostrowa Wlkp -4
IR ciągnięty w obu przypadkach przez "byka". Wiem, "Barbakan" ma mniejsze brutto niż "Chrobry", ale ma też cztery przystanki więcej. PIC, zamiast szukać błędów w działaniach PR, powinien skupić się na poprawie świadczonych przez siebie usług. Za takie pieniądze jakie żądają za przejazd mam prawo wymagać chociaż minimum punktualności. Nie znam obecnych cen w PIC, ale w PR za bilet (przy zakupie RegioKarnetu) płacę 26PLN za przejazd. Myślę że nawet w "różowo-różowej" promocji PIC takiej ceny nie osiągnę. Przy zakupie jednorazowego biletu Szczecin-Łódź Kaliska (Szczecin-Ostrów IR, Ostrów-Łódź Regio) 45PLN. Jeżeli minister od dupereli nie zadziała, to PIC będzie miał baaaardzo ciężko.
-- Chciałem pozdrowić moją zmarłą siostrę. Żeby zawsze była zdrowa
wysłane przez kalapele
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
wysłane przez MarcinB
wysłane przez kolejarzpkp
> Ale pociągi EIC to są prestiżowe pociągi. Dziwię się, że > PIC robi takie numery.
Prestiżowy czy nie prestiżowy, klient wymaga punktualności. Ja jadąc z uczelni do domu pociągiem PR-ów, zawsze jestem spóźniony, bo pociąg Berlin-Warszawa-Express jest opóźniony, to o 15, to o 30, a to tam czasem takie 120 minut, ale przecież oni są punktualni. Co jest winą? A to że lokomotywa nawaliła, która ma kilka lat, a nikt nie wie jak ją naprawić, a to zapomniało im się że na E-20 powinna jeździć EP09, a nie to coś, co jest lokomotywą na zachodzie towarową (E189 153) która ma Vmax=140 km/h. Jednak mimo iż to lokomotywa dwusystemowa, dopiero od 3 tygodni wjeżdża (czasem) na teren Niemiec. Inną sprawą jest fakt że lokomotywa EP09 jedzie na EIC Lech (Zielona Góra-Warszawa Wschodnia) gdzie ma wpisany czas na zmianę lokomotywy w Poznaniu, jednak po co zmienić, lepiej telepać się od Zbąszynka do Zielonej najpierw 80, a potem od Czerwieńska 40. Gratuluję pomysłowości. Poza tym pamiętam jak jeszcze wówczas, pociąg pośpieszny BACHUS (Gdynia Gł-Zielona Góra) był 6/7 dni w tygodniu przez prawie cały rok opóźniony o ok 30 min. Brawo dla PIC (i sorki za tak długi post)
wysłane przez MarcinB