Forum

Dymiąca "siódemka"

Wczoraj w pociągu TLK 38101 relacji Przemyśl Główny - Szczecin Główny nastąpiła awaria lokomotywy 052. Po wyruszeniu z Poznania spod drugiego wózka zaczęły wydobywać się kłęby dymu. Na stacji Wronki maszynista zrezygnował z dalszej jazdy i odstawił lokomotywę na boczny tor. Wagony oczekiwały na przyjazd zastępczej lokomotywy z Poznania, a pasażerów zabrał pociąg EIC 1803 z Warszawy Wschodniej, który zatrzymywał się na stacjach wyznaczonych w rozkładzie. "Chrobry" przybył do Szczecina 20 minut później, a skład ex-Światowida przybył po około 100 minutach.

wysłane przez Lukasy

Mr_Reaper napisał(a):

> Trochę z innej beczki, dlaczego pociąg EIC "Chrobry" jest często > opóźniony w granicach 20min? Ciekawi mnie to, bowiem PIC zachwala > swoje usługi często akcentując swoją punktualność, a zimą > wręcz wytykali PR duże spóźnienia i fatalny stan taboru.

Najczęściej przez jakieś skomunikowania w Warszawie, czasem też przez wydłużony czas jazdy. Spółce IC po prostu zdarza się na odcinku Warszawa - Poznań zapiąć do pociągu EU07 zamiast EP09, wiadomo bowiem że IC cierpi na brak szybkich lokomotyw, chociaż podobno ostatnio kilka EP09 wróciło z napraw no i w ruchu są już chyba wszystkie Siemensy.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Dymiąca "siódemka" · 13 lat temu · LinX
Chrobry · 13 lat temu · kalapele
Re: Chrobry · 13 lat temu · Lukasy
Re: Chrobry · 13 lat temu · manieQ1991
Re: Chrobry · 13 lat temu · Lukasy
Re: Chrobry · 13 lat temu · MarcinB
Re: Chrobry · 13 lat temu · Lukasy
Re: Chrobry · 13 lat temu · kalapele
Re: Chrobry · 13 lat temu · MarcinB
Re: Chrobry · 13 lat temu · kalapele
Re: Chrobry · 13 lat temu · MarcinB
Re: Chrobry · 13 lat temu · kolejarzpkp
Re: Chrobry · 13 lat temu · MarcinB