Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
SU45-221 na terenie szczecińskiej lokomotywowni
wysłane przez Mareczek 5
marko napisał(a):
> które da sie uratować i wysyła je do PESY na moderne bądź > rewizje.
Ciężko nazwać "ratowaniem" spaliny po PES-ie dla Cargo. Dla przykładu - krzyżowska SU45-118 miała częściej serwisantów na pokładzie niż jakiekolwiek wagony na haku. Chojnickie gagariny też nie były najwyższych lotów po owych rewizjach.
Można dodać że jest też "druga" strona PESY - modernizacje i rewizje dla prywaciarzy, gdzie robota wychodzi im dużo lepiej, ale pewnie za większą kasę.
-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy
> które da sie uratować i wysyła je do PESY na moderne bądź > rewizje.
Ciężko nazwać "ratowaniem" spaliny po PES-ie dla Cargo. Dla przykładu - krzyżowska SU45-118 miała częściej serwisantów na pokładzie niż jakiekolwiek wagony na haku. Chojnickie gagariny też nie były najwyższych lotów po owych rewizjach.
Można dodać że jest też "druga" strona PESY - modernizacje i rewizje dla prywaciarzy, gdzie robota wychodzi im dużo lepiej, ale pewnie za większą kasę.
-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids