Forum

PKP Przewozy Regionalne chcą być naszym przewoźnikiem

Dziś poznaliśmy wynik przetargu nieograniczonego na "wykonywanie usług publicznych regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na obszarze Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2009 2012.". Nazwa nieco długa, ale formalnie tak to brzmi.
paki napisał(a):

> A ile wynosi orientacyjnie realny koszt jednego pockm? Pytam, > gdyż zastanawiałem się, czy wygrana PR wpłynie na > modernizacje, ewentualnie zakup nowego taboru?

A nowy i pojemniejszy tabor przydałby się na linii 273(Wrocław Główny - Szczecin Główny przez Głogów - Zielona Góra, Rzepin, Kostrzyn). Na tej linii dzieją się cuda niewyobrażalne, Np.: Środek lata, wakacje w pełni, o godzinie 13:12 do zielonej Góry przyjeżdża "Karmazyn" z Wrocławia Głównego Do Kamienia Pomorskiego. Na stacji tłum ludzi, a kurs ten obsłuż jeden(!!!) EZT EN-57, przepełniony(sory za wyrażenie) w cholere, że przez parę minut pociąg nie mógł ruszyć z powodu niemożliwego zamknięcia drzwi. Czy "Karmazyna" i "Pirata" nie można by zamienić na pociągi pośpieszne tak, jak było to w 2001 i bodajże jeszcze w 2002 roku. Czekam na wasze sugestie.

-- Robiła babcia na drutach, przejechał tramwaj i spadła...