Forum

Remontujemy linię 202

PKP Polskie Linie Kolejowe, Oddział Regionalny w Szczecinie ogłosił przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie".

wysłane przez Marcel

marko napisał(a):

> Jacek napisał(a):

> > > (bo chyba > > szans większych nie ma, że ze Szczecinka prosto na Słupsk coś > > wrzucą). W każdym razie dla miłośników tak czy siak - > > ogromna radocha się szykuje. ;-) > > W sumie to nawet dobrym rozwiązaniem byłby objazd aż do > Słupska, bo odpadałaby zmiana loka w Szczecinku :P ale wtedy > pośpiechy ominą całkowicie Białogard. Oczywiście kible do > Koszalina i Słupska pewnie będą śmigać do Runowa i od Runowa > KKA.

KKA będzie na odcinku Świdwin-Łobez dla 6 par pociągów regionalnych. KKA ma być na koszt wykonawcy inwestycji. Tak jest rozpisane w dokumentacji inwestycji. Poza tym, na czas modernizacji przejazdu na szlaku Worowo-Łobez zostanie zamknięta droga nr 151 Świdwin-Gorzów. Tutaj podejrzewam, że KKA będzie kursować ze Świdwina w stronę Reska a następnie w kierunku Łobza zaliczając stację Worowo co wydłuży czas przejazdu do ok 40-60min. Pospieszne oczywiście objazdem przez Szczecinek czyli dodatkowe +120. Z ciekawostek jak ktoś przeczytał całą dokumentację: - brana w projekcie była pod uwagę przebudowa łuku koszowego w Worowie z R605 na R620 i zwiększenie na nim Vmax do 100km/h ale inwestor nie wyraził zgody gdyż wymagałoby to ingerencję w układ torowy Worowa i przesunięcie zwrotnic. Będzie prawdopodobnie Vmax 80km/h przez całe Worowo, na modernizowanym odcinku ma być Vmax 120 km/h, prócz wjazdu do stacji Łobez (łuk R800) gdyż tutaj także musiano by ingerować w położenie jednego z torów na co inwestor nie wyraził zgody. - z opisu wynika, że nie będzie modernizowana sygnalizacja kształtowa tzn. nie ma o tym mowy co oznacza że semafory kształtowe się ostaną? - perony stacji Worowo oraz p.o Klępnica zostaną przebudowane (na wysokość 0,55m) - wymiana sieci jezdnej z YzC12-2C na 2C-120-2C czyli z dwiema linami nośnymi zamiast zawieszenia Y. Podany odcinek w dokumentacji Białogard-Cieszyno dotyczy granicy ZLK Koszalin, która kończy się w Cieszynie. Z tego co słyszałem początkowo wymiana torowiska miała być na odcinku Klępnica-Cieszyno Łob., ale ile było w tym prawdy tego nie wiem. Natomiast w zakres robót wchodzi także modernizacja jednego z przejazdów na szlaku Świdwin-Rąbino.
Remontujemy linię 202 · 15 lat temu · zack1989
Re: Remontujemy linię 202 · 15 lat temu · marko
Re: Remontujemy linię 202 · 15 lat temu · Marcel
Re: Remontujemy linię 202 · 15 lat temu · marko
Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Bodek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Bodek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Jacek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Marcel
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Bodek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · mkokolus
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Lukasy
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Jacek
Re: Czas już był najwyższy... [OT] · 15 lat temu · Lukasy
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · mkokolus
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · mkokolus
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Bodek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Marcel
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Jacek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Bodek
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Iwo
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Marcel
Re: Czas już był najwyższy... · 15 lat temu · Iwo
Objazdy przez Szczecinek · 15 lat temu · Jacek